וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציג מכבי חיפה שוחח עם דוהמל, שממתין להצעה מהצ'מפיונשיפ

5.8.2015 / 10:35

קון מוכנה לשחרר בחינם את החלוץ, שהבהיר כי הוא לא פוסל להגיע לישראל אם לא יקבל הצעה מאנגליה בימים הקרובים. שני חלוצים נוספים על הפרק. התלבטות לגבי גאדז'ב, שאינו בכושר משחק

one

נציג מכבי חיפה שוחח עם חלוץ קון מתיו דוהמל, בניסיון לשכנע אותו להצטרף לקבוצה בעונה הבאה. השחקן, שהבהיר כי הוא לא פוסל אפשרות להגיע לישראל, קיבל הצעה רשמית מהמועדון לאחר שבשיחה עם נציגי הקבוצה הצרפתית התברר כי השחקן ישוחרר בחינם. יחד עם זאת, החלוץ הבהיר כי הוא בוחן הצעה מהצ'מפיונסשיפ ונראה כי אם ב ימים הקרובים הוא לא יחתום בקבוצה אחרת, תיסלל דרכו למועדון. דוהמל (31) היה השחקן המצטיין של קון בעונת העלייה, כשהבקיע 24 שערים ונחשב לחלוץ הפורה בליגת המשנה. שכרו בקבוצה הצרפתית מוערך ביותר מחצי מיליון יורו, אך לאור גילו והעובדה שיוכל לעבור ללא תמורה, במכבי חיפה מאמינים שעסקה כזאת אפשרית. את העונה שעברה הוא התחיל בקון, ממנה הושאל לאביאן, ובסך הכל כבש עשרה שערים בעונה שעברה. במועדון מעדיפים את אופציית דוהמל על חביב חביבו, שקיבל פניה רשמית, אך בשלב זה עדיין לא בטוח שהוא רוצה להגיע לישראל. במקביל, חיפה מנהל מגעים עם שני חלוצים נוספים.

מתיו דוהמל (משמאל) שחקן קון מול איימן אבדנור שחקן מונאקו. AP
העלה את קון ליגה. דוהמל/AP

כפי שפרסמנו אתמול, חיפה ירדה מאופציית הקשר השבדי מרקוס רודן ולא בגלל עניין כלכלי. מתברר כי במועדון לא מתלהבים לצרפו לאחר חוות דעת נוספת שקיבלו עליו. לוי מתלבט מאוד לגבי המועמד הבולגרי של לבסקי סופיה, ולדימיר גאדז'ב (28), בעיקר משום שבמועדון לא בטוחים שזה השחקן שיוכל לשדרג את חיפה. מבדיקה שנערכה בעניין עולה כי השחקן לא נמצא בכושר משחק, וייתכן שייקח פרק זמן עד שיוכל לחזור לעצמו. לוי לא מתכוון להתפשר בעניין, גם אם יפתח את הליגה עם ארבעה זרים (בחיפה מעריכים שאחד יצטרף בכל מקרה עד ה-22 באוגוסט).

הקבוצה תתארח הערב באיצטדיון בעכו, אצל בני סכנין. לוי, כזכור, מתכנן שני שינויים בהרכב: יוסי בניון במקום חן עזרא, ואלון תורג'מן במקום איתי שכטר.

מחר (חמישי) בשעה 20:00 יערוך ארגון הקופים הירוקים טקס פרידה מגוסטבו בוקולי, באירוע פתיחת העונה המסורתי שלו שמציין 13 שנים לארגון. האירוע יתקיים בפאב האוהדים בקניון קסטרא, ויכלול גם סרט סיכום העונה, טקס השחקן המצטיין והופעה של להקת חוות מזור. הצוות המקצועי והשחקנים הוזמנו לאירוע. עוד קודם לכן, יתארח בוקולי ב"סמי עופר", במסגרת אירוע פתיחת העונה של איגוד עיתונאי הספורט בחיפה.

אוהדי הקבוצה פתחו היום במחאה באמצעות הרשת החברתית. המחאה כונתה "מחאת הכיסים" ונפתחה בצל מדיניות המועדון בנוגע לשחקני רכש. החל מהשעה 14:00 בצהריים, העלו אוהדי הקבוצה לרשתות החברתיות צילומים שלהם, בהם הם נראים מכניסים יד לכיסם ומוציאים ממנו את כרטיס המנוי שלהם. "שחר, הכנסתי את היד לכיס. עכשיו תורך", נכתב. ממכבי חיפה נמסר: "מדובר במחאה חסרת תכלית, משום שללא קשר אליה, יגיע רכש בשבועות הקרובים. בחודשים האחרונים מכבי חיפה עשתה את הרכש היקר ביותר. למועדון הגיעו שחקנים כמו עטר, שכטר ודרינצ'יץ' וואליינטה, ששכרם נע בין 300 ל-350 אלף יורו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully