וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.8: דה בראונה בכל זאת יעזוב, יובנטוס בדרך לעסקה

וולפסבורג הסכימה לוותר על הבלגי שאמור להימכר למנצ'סטר סיטי, האלופה האיטלקית קרובה לצרף את גיירמה סיקיירה מאתלטיקו. וגם: אוסבלדו בפורטו, התפקיד החדש של סולשאר וקואנטראו שעשוי להגיע לרומא

אימג'בנק GettyImages

העברות

* החלוץ הארגנטינאי-איטלקי, פאבלו אוסבלדו (29) הצטרף לפורטו בהעברה חופשית. החלוץ שיחק העונה בבוקה ג'וניורס, וכבש שלושה שערים ב-11 הופעות. אוסבלדו אמור להחליף בהתקפה של הדרקונים את ג'קסון מרטינס, שעזב את הקבוצה לטובת אתלטיקו מדריד.

* קשרה של ריאל מדריד בן ה-18, סרחיו מולינה, עזב את המועדון כדי לחתום על חוזה לשלוש שנים בסטוק סיטי.

* מרקו מדל, שעל פי הדיווחים היה מועמד הקיץ למכבי חיפה ושיחק בשנה שעברה בסנטיאגו וונדררס, חתם באוניברסידאד קתוליקה הצ'יליאנית.

* הקשר הצרפתי הוותיק, בנואה פדרטי בן ה-34, סיים את חוזהו באז'קסיו וחתם בנאנסי, שגם היא משחקת בליגה השנייה. נאנסי תהיה התחנה השביעית בקריירה של הקשר הוותיק, לו גם 22 הופעות במדי הנבחרת הלאומית של צרפת.

* מאמן באנפילד, מטיאס אלמיידה, התפטר מתפקידו אחרי שניצח את ארסנל סרנדי.

* הקשר-קיצוני, בקארי סאקו בן ה-27, הצטרף בהעברה חופשית לקריסטל פאלאס, שתהיה קבוצתו השנייה באנגליה. סאקו שיחק בשלוש השנים האחרונות בוולבס, בשורותיה כבש 36 שערים ב-118 הופעות.

* חלוצה בן ה-17 של צ'לסי, דומיניק סולנקה, ישחק כמושאל בוויטסה ההולנדית.

* החלוץ הוותיק, אמיל הסקי בן ה-37, האריך את חוזהו בבולטון בעונה נוספת. הסקי שיחק בעונה שעברה בקבוצה, רשם 16 הופעות וכבש שער אחד.

* הבלם דוידה אסטורי, אקס מילאן, ישחק בעונה הקרובה כמושאל בפיורנטינה, כאשר לקבוצה תהיה אפשרות לרכוש אותו מקליארי.

* המגן השמאלי פיליפ מקס עזב את קרלסרוהה וחתם על חוזה לשנתיים באוגסבורג.

* קשרה של ריאל מדריד עומאר מסקרל ישחק בעונה הקרובה כמושאל בספורטינג חיחון.

* אחרי צירופו של החלוץ האנגלי לי טומלין, בורנמות' הוסיפה לסגל שלה גם את הקשר-חלוץ מקס גרדל, שעזב את סנט אטיין כדי לחתום על חוזה לארבע שנים בשורות העולה החדשה לפרמיירליג.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דוידה אסטורי שחקן רומא בועט מספרת. AP
עובר לפיורניטינה. אסטורי/AP

שמועות

* על פי הדיווחים, אתלטיקו מדריד ויובנטוס קרובות להשלים את עסקת העברתו של המגן השמאלי גיירמה סיקיירה. ב"סקיי ספורט איטליה" נטען כי המועדון הספרדי מוכן להשאיל את השחקן עם אופציה לרכישה, וכעת הכדור בידיים של השחקן שצריך לסגור את תנאיו הכספיים אצל הגברת הזקנה. למרות זאת, גם פריס סן ז'רמן מתעניינת בסיקיירה.

* ב"סאן" דיווחו הבוקר שפדרו בדרך להימכר מברצלונה למנצ'סטר יונייטד תמורת 20 מיליון ליש"ט אחרי שיחות ממושכות שהתנהלו במהלך יום שני האחרון. ב"דיילי טלגרף" טענו שלחלוץ הספרדי הובטח שיהיה בורג חשוב במערך של לואי ואן חאל שיכלול שלושה חלוצים, ושיפתח בהרכב לצד ויין רוני וממפיס דפאי.

* אחרי שהחתימה את ראחים סטרלינג תמורת 49 מיליון ליש"ט, מנצ'סטר סיטי לא מסתפקת בזה ופועלת בקדחתנות לצרף את קשר וולפסבורג, קווין דה בראונה. למרות שהזאבים טוענים שלא ישחררו את הבלגי, ב"מירור" טוענים שהגרמנים קיבלו החלטה למכור אותו לאחר שדה בראונה סירב להאריך את חוזהו.

* כוכב מנצ'סטר יונייטד בעבר, אולה גונאר סולשאר, מקיים מגעים עם טורונטו מה-MLS במטרה להפוך למאמן הקבוצה האמריקאית.

פדרו שחקן ברצלונה חוגג שער. GettyImages
ברצלונה תוותר? פדרו/GettyImages

* אלי סיסוקו, שלא הצליח להרשים את טים שרווד באסטון וילה יוכל להצטרף לפורטו כמושאל, כך מפרסם "דיילי מירור".

* מה קורה עם יוליאן דרקסלר והאם הוא אכן בדרך ליובנטוס? סוכנו של שחקן שאלקה אמר: "שאלקה אמרה שהמגעים הסתיימו, אבל אני בטוח שאם יובה תגיש הצעה חדשה, הדברים יוכלו להשתנות".

* סנטי קסורלה, שחקנה של ארסנל, התייחס לאפשרות שקארים בנזמה יגיע הקיץ לארסנל: "הוא שחקן נהדר. אין מישהו שלא היה רוצה שהוא יהיה בקבוצה שלו, אבל יש למאמן כבר סגל ולא סביר שהוא יחפש חלוץ נוסף".

* רומא מנסה לצרף את מגנה השמאלי של ריאל מדריד, פאביו קואנטראו, ופועלת להביא אותו כמושאל עם אופציה לרכישה. כזכור, הבלאנקוס שילמו תמורתו 30 מיליון יורו לבנפיקה לפני ארבע שנים.

* אנחל די מריה אישר שהוא "שמח להצטרף לפריס סן ז'רמן" ממנצ'סטר יונייטד, אחרי שעבר את הבדיקות הרפואיות בקטאר: "אני יודע שהיא זכתה בכל התארים האפשריים בצרפת, ואני רוצה לעבור איתה את המכשול של רבע גמר ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully