וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינו: "במקום מסי, לא הייתי חוזר לנבחרת ארגנטינה לעולם"

בארגנטינה ממשיכים להפנות חצים לעבר הפרעוש, שזכה להגנה מפתיעה מהמאמן הלאומי: "במקומו הייתי לוקח את הרגליים ולא חוזר יותר. הכל שטויות, הוא נותן את הכול עבור החולצה שלנו"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ליאונל מסי ממשיך לספוג ביקורות מבית. הרוחות סביב הפרעוש בארגנטינה עדיין לא נרגעו, ובשבועות האחרונים, על רקע הכישלון בקופה האמריקה האחרון, נראה שהקרע רק הולך וגדל. אחרי שכל אושיות הספורט בארגנטינה, כולל שני האייקונים דייגו מראדונה ומאנו ג'ינובילי, נדרשו לנושא, כעת הגיע תורו של דמות מוכרת נוספת, טאטה מרטינו. מאמן הנבחרת, שהדריך את מסי גם בברצלונה, סיפק אמירות מפתיעות ולא מאוד ממלכתיות, איך לומר.

"במקום ליאונל מסי הייתי פורש מהנבחרת כבר מזמן. הייתי לוקח את הרגליים שלי מפה ולא חוזר לעולם. הדיבורים על פרישה שלו מהנבחרת מאכזבים, אבל לחלוטין מובנים", ירה המאמן.

ליאונל מסי, חרארדו מרטינו, נבחרת ארגנטינה. AP
ממשיכים לספוג ביקורות מבית. מסי/AP

מרטינו התייחס גם לשמועות לפיהן מסי החליט על דעת עצמו שלא ליטול חלק במשחקי ידידות של האלביסלסטה. "אף אחד מעולם לא אמר לי לא לשתף אותו במשחקי הכנה. זה לא יצא מהפה שלו, מהפה שלי או מהפה של ההתאחדות הארגטינאית. הכל שטויות.

"לדעתי מסי הציג בקופה אמריקה את היכולת הכי טובה שלו אי פעם בנבחרת. הוא נתן הכל עבור החולצה של ארגנטינה. אין שום צורך שאגיב לביקורת המגוחכת נגדו, כי היא בלתי הגיונית בעליל. אין טעם שאגיב לדברים שאנשים יורים מהבטן בלי שום ביסוס".

בשבוע שעבר מאנו ג'ינובילי התבטא גם כן בעניין. "יום אחד יימאס לו והוא ישלח את כולם לעזאזל", אמר. "לבקר את היהלום הגדול ביותר שלנו זה משוגע. אנחנו לא נותנים לו את הכבוד לו הוא ראוי, וזה עצוב. יש ספקות בנוגע אליו, ואני לא מאמין לזה. הגענו לשני גמרים בזכותו. זה מטורף. הילד הזה הוא מפלצת, הוא תמיד מגיע כדי לייצג את המדינה".

"לא היה לי קשר איתו", סיפר הגארד הוותיק. "נפגשו פעם בכפר האולימפי ולחצנו ידיים. אני לא יודע אם הוא מבודד מכל הביקורות, כפי שאני למדתי לעשות לאורך השנים. אני לא קורא עיתונים ולא מדבר עם החברים שלי והמשפחה על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן נבחרת ארגנטינה חרארדו מרטינו. AP
יוצא להגנתו של הפרעוש. טאטה מרטינו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully