וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה מאושר: "מקווה שהניצוץ הזה לא בודד, שידליק את האש"

מאמן מכבי נתניה חגג את ה-0:2 המרשים על בית"ר ירושלים והחמיא לגיבור הערב גאל מרגוליס: "משהו אצלו צריך להתפרץ החוצה". דראפיץ': "אנחנו נראים קצת כבדים, אולי צריך שינוי טקטי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

על הנייר, מכבי נתניה מודל 2014/15 היא קבוצת תחתית. אך הערב (שלישי) הקבוצה מעיר היהלומים שיש בה הרבה יותר מכפי שניתן היה לשער, כשגברה 0:2 בגביע הטוטו על בית"ר ירושלים במשחק מרשים שהציג לראווה שני כישרונות מסקרנים, גאל מרגוליס וטל איילה. הראשון, שהגיעה בהשאלה ממכבי תל אביב, בישל את הראשון וכבש את השני בעוד שהשני רשם אסיסט מרשים. מנגד, בית"ר ירושלים נראתה נרפית וחלשה.

"משחקי גביע הטוטו נועדו לחבר את הקבוצה, במיוחד קבוצה חדשה כמונו", אמר מאמן נתניה שלומי דורה בסיום. "גם משחקי האימון וגם גביע הטוטו זה לא קנה מידה, יש לנו עוד הרבה לעבוד ולחבר. רואים פה ניצוצות טובים, אני מקווה שהניצוץ הזה ידליק את האש ולא מדובר בניצוץ אחד. קבוצות מהסוג שלנו צריכות קודם כל לדעת מה הן רוצות, ולא לתת לקבוצה היריבה להגיע בקלות לשער. בית"ר מאוד מוכשרת בחלק הקדמי, ידענו שאם נדע לסגור טוב את השחקנים האיכותיים שלהם נעשה חצי עבודה, ואם נצליח לתת גולים נעשה תוצאה טובה. משחק רשמי שני שלנו, ואפשר להיות מרוצה, אבל לא יותר מזה. לא נסתוונר מזה, נמשיך לעבוד קשה".

על גאל מרגוליס: "הרבה טענו שהוא סוג של הימור. משהו צריך להתפרץ אצלו החוצה, את הכישרון והייסודות יש לו. אנחנו מקווים שזה יבוא לידי ביטוי פה".

שחקן מכבי נתניה, גאל מרגוליס. יוסי ציפקיס
המרענן הרשמי. מרגוליס/יוסי ציפקיס

"שלומי דורה רצה שחקנים רעבים והוכחנו שאנחנו רעבים על המגרש", הודה מושיקו לוגסי. "עלינו נחושים יותר והקשבנו להוראות של המאמן. אנחנו לא מסתנוורים מהניצחון ונקווה לעשות זאת גם במשחק הבא. אנחנו עובדים קשה באימונים ורואים את זה. אנחנו קבוצה חדשה, ואני מקווה שבליגה נרשים גם כן".

בצד השני, סלובודן דראפיץ', נראה מאוכזב: "לא יודע אם זו סטירה מצלצלת. זה גביע הטוטו. אנחנו צריכים לטפל בכמה בעיות. אנחנו נראים קצת כבדים, צריך לעבוד על הנושא הזה, אולי לעשות שינויים טקטיים. צריך להתחזק בכמה מקומות, ואני רוצה להאמין שביום שבת ניראה אחרת. יש לנו בלם זר שמתאמן איתנו, אם הוא יהיה טוב נחתים אותו. יש לנו שני זרים שלא משחקים בגלל פציעות. בית"ר תהיה קבוצה טובה".

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: מכבי נתניה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
הרבה עבודה. דראפיץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully