וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ריאל מדריד ובאיירן מינכן ייפגשו בגמר גביע אאודי

הבלאנקוס ניצחו את טוטנהאם 0:2 משערים של חאמס (36) ובייל (79), הבווארים הביסו את מילאן 0:3 מכיבושים של ברנאט (23), גצה (74) ולבנדובסקי (85). עימות בין פפ ודה יונג במחצית

עריכת וידאו: מרום שפיצר

טורניר ההכנה היוקרתי "אאודי קאפ" במינכן יצא הערב (שלישי) לדרך באליאנץ ארינה, כשריאל מדריד גברה על טוטנהאם 0:2.

רפא בניטס עלה בהרכב כמעט מלא, להוציא את כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה הפצועים, כשגארת' בייל ולוקה מודריץ' פתחו מול קבוצתם לשעבר. חסה כמעט גנב את ההצגה בדקה החמישית, אך הבעיטה המצוינת שלו נהדפה במשקוף. בדקה ה-36 מצאו הבלאנקוס את הרשת, כשאיסקו הגביה לרחבה, וחאמס רודריגס נגח היטב פנימה וקבע 0:1. במחצית השנייה ביצעה ריאל מספר חילופים, כולל שילובו של מרקו אסנסיו המוכשר בהופעת בכורה. מי שנותר על כר הדשא הוא בייל, שניצל בדקה ה-79 טעות בהגנת התרנגולים, התקדם ומ-20 מטר בעט כדור חזק שהטעה את מישל וורם, ונעצר ברשת. שתי דקות לאחר מכן הוולשי שלא חגג את השער הוחלף, והבלאנקוס מצידם חגגו ניצחון רביעי ברציפות במשחקי ההכנה שלהם. לטוטנהאם זהו הפסד שני רצוף.

הרכב ריאל מדריד: קיקו קאסיאה, דנילו, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, מרסלו, לוקה מודריץ', טוני קרוס, איסקו, חאמס רודריגס, גארת' בייל, חסה.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
לא ריחם על האקסית. בייל/רויטרס

בחצי הגמר השני ניצחה באיירן מינכן 0:3 את מילאן אל מול 71 אלף איש נלהבים באליאנץ ארינה, ותפגוש בגמר את הקבוצה של רפא בניטס. אחרי ההפסד בפנדלים לוולפסבורג בסופרקאפ הגרמני, החליט פפ גווארדיולה לאפשר לחלק מכוכביו (ביניהם אריאן רובן וטיאגו) מנוחה, כשמספר צעירים כגון פייר אמיל הויברג וג'ושואה קימיק ואחרים פתחו.

לאחר שדוגלאס קוסטה בלט בפתיחה, מצאו הבווארים את הרשת. זה קרה בדקה ה-23, כשהברזילאי הנהדר מצא את חואן ברנאט, שבכט כדור שפגע בכריסטיאן ספאטה, הטעה את דייגו לופס ונחת ברשת. דוגלאס קוסטה המשיך להצטיין, באיירן מצאה פעמיים את המשקוף, וירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 0:1. במחצית נרשם עימות מילולי בין גווארדיולה ונייג'ל דה יונג במנהרת השחקנים, ובדקה ה-74 סגרה אלופת גרמניה עניין, כשמריו גצה בעט ממרכז הרחבה פנימה. הדובדבן הגיע בדקה ה-85, כשטעות בהגנת הרוסונרי אפשרה לרוברט לבנדובסקי לשלוח פצצה מאוויר הישר לחיבורים ולקבוע את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן באיירן מינכן חואן ברנאט חוגג עם חבריו. רויטרס
מתאוששים מההפסד בסופרקאפ. ברנאט והחברים חוגגים/רויטרס

* אתלטיקו מדריד הביסה את שנגחאי 0:3 מצמד של אנטואן גריזמן (10, 25) ואחד של פרננדו טורס (46). צפו בתקציר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully