וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד סיימה ב-2:2 רגוע את מחנה האימונים בבולגריה

4.8.2015 / 20:41

רועי דיין ודין דוד כבשו לקבוצה של אייל לחמן מול לוקומוטיב מזדרה מהליגה השנייה. רפי נידם: "היתה אווירה של מתנ"ס, לא היינו זקוקים לאבטחה והכל עבר בשלום". צסק"א סופיה התנצלה

אתר רשמי

באווירה אחרת לגמרי קיימה הערב (שלישי) מ.ס. אשדוד את משחק האימון האחרון שלה במחנה האימונים בבולגריה וסיימה ב-2:2 עם לוקומוטיב מזדרה מהליגה השנייה. החלוצים רועי דיין ודין דוד כבשו לזכות אשדוד.

המשחק נערך בסמוך לבית המלון בו שוכנת הקבוצה, מרחק של 70 קילומטרים מסופיה. "הפעם שיחקנו באווירה של מתנ"ס", סיפר המנכ"ל רפי נידם. "שום דבר ממה שהיה שלשום באיצטדיון של צסק"א סופיה לא קרה הערב. לא היינו זקוקים לאבטחה והכל עבר בשלום".

מוקדם יותר שיגרה הנהלת צסק"א סופיה מייל לאשדוד ובו הביעה צער והתנצלות על פריצת אוהדיה לכר הדשא ביום ראשון. כמו כן ציינו הבולגרים בסוף המכתב כי אשדוד צריכה, לטעמם, לתת את הדעת על המשחק האגרסיבי שלה ללא קשר לאירועים החמורים שהיו תוך כדי משחק.

באשדוד ממשיכים להתעקש כי אין קשר בין מה שהיה על כר הדשא לבין האירועים ביציעים ששיאם פריצת החוליגנים לכר הדשא. "ככל שאנחנו בודקים כאן את הדברים וככל שמגיעות אלינו עוד ועוד עדויות, האוהדים האלה היו פורצים למגרש בכל מצב", אמר נידם. "מאחר שהקבוצה הורדה לליגה השלישית הם חיפשו כל דרך לפרוק זעם ולהביע את התסכול שלהם. אני מניח שגם אם לא היינו יהודים, זה היה קורה. פשוט הקהל הפנאטי שלהם, חיפש תשומת לב ולראייה כמות השוטרים שחיכתה לנו לפני המשחק. השוטרים ידעו שיהיה בלגאן ואשדוד פשוט נקרתה בדרכם".

אשדוד תסיים מחר את מחנה האימונים ותשוב ארצה בטיסת לילה.

תימור אביטן שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
סוף סוף קצת שקט. תימור אביטן/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully