וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אדין דז'קו עבר לרומא בהשאלה תמורת 4 מיליון יורו

החלוץ הבוסני בן ה-29 עזב את מנצ'סטר סיטי אחרי ארבע שנים והצטרף לג'אלורוסי בהשאלה. דז'קו ירוויח 4.5 מיליון יורו בעונה, ויהיה הרכש השישי של רומא שתוכל לרכוש את כרטיסו בסיום העונה

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר

אחרי ארבע שנים שבהן חורר רשתות באנגליה, החלוץ הבוסני בן ה-29, אדין דז'קו, עובר לתחנה חדשה, לאחר שעבר בהשאלה מקבוצתו מנצ'סטר סיטי לרומא תמורת ארבעה מיליון יורו. בכך, הפך דז'קו לרכש השישי של רומא הקיץ, אחרי השוער וויצ'ך שצ'סני, החלוץ יאגו פאלקה, הקשרים דניאל דה סילבה ולאנדרו פארדס והקיצוני מוחמד סלאח. החלוץ יחבור בקבוצה לבן ארצו מיראלם פיאניץ', רומא תוכל לרכוש את כרטיסו של השחקן בסיום העונה, תמורת 11 מיליון יורו נוספים.

דז'קו החל את הקריירה בז'לז'ניצ'אר הבוסנית, ושיחק במדינתו עד 2005, עת עבר לטפליצה הצ'כית. ב-2007 חתם בוולפסבורג ששילמה עבורו ארבעה מיליון יורו, ובמדיה רשם שנים נהדרות. הבוסני כבש 66 שערים ב-111 בוולפסבורג, והיה חלק מהצמד הכי פורה בהיסטוריה של הבונדסליגה, יחד עם החלוץ הברזילאי גרפיטה.

בינואר 20111 החליטה מנצ'סטר סיטי לרכוש את החלוץ, ושילמה עבורו 32 מיליון יורו. בארבע שנים במדי הסיטיזנס כבש הבוסני 50 שערים ב-130 הופעות. במדי הנבחרת הלאומית לדז'קו יש 42 שערים ב-72 הופעות.

שחקן מנצ'סטר סיטי, אדין דז'קו, מול שחקן ברצלונה, סרחיו בוסקטס. GettyImages
עבר לאיטליה. אדין דז'קו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully