וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נרגעה: מתן אוחיון יחזור תוך שלושה שבועות

4.8.2015 / 19:37

הבלם עבר אולטרסאונד, סובל מקרע קטן בלבד ברצועה הצדית וישוב אחרי המחזור הראשון. אילוז יהווה גיבוי, גורם: "הסגל מספיק עמוק". מליקסון נפצע בקרסול, אך כשיר ליום ראשון

one

אחרי שנפצע במשחק האחרון מול הפועל כפר סבא ועלה חשש כי ייעדר תקופה ממושכת, מתן אוחיון נבדק, ומתברר כי הוא סובל מקרע קטן בלבד ברצועה הצדית, ולא מפציעה חמורה יותר ממנה חששו תחילה במועדון. המשמעות: אוחיון צפוי להיעדר כשלושה שבועות בלבד מהמגרשים ויחמיץ, כך על פי ההערכות, את המחזור הראשון בליגת העל. באר שבע ערכה היום (שלישי) בדיקת אולטרסאונד כדי לוודא סופית כי השחקן סובל מקרע חלקי. אוחיון יכול לשחק בכל עמדה בהגנה, אבל עד שיחזור בסגל של הפועל באר שבע יש מגן ימני מחליף (אביתר אילוז), בלם (לואי טהא) וגם מגן שמאלי (בן תורג'מן). מאור מליקסון נפצע אתמול בקרסול, ומהראן ראדי לא התאמן בעקבות עומס, אבל שניהם כשירים למשחק ביום ראשון מול מכבי נתניה. אביתר אילוז שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים עשוי לחזור לסגל.

שחקני הקבוצה מרוצים מאוד מתהליך הרוטציה שברק בכר התחיל להתוות בקבוצה, אבל טוענים כי בשלב מסוים, לאחר שיסתיימו המטרות בגביע הטוטו, ברור כי תיווצר בעיה בכל הנוגע לשיתוף חלק מהם. סיבוב ח' בגביע המדינה יחל רק באמצע ינואר, אבל במועדון אמרו אתמול: "הפציעה של אוחיון היא רק דוגמא אחת לתהליך שהתחלנו בקיץ. יש שלושה שחקנים על כל עמדה, ולא רצינו להיות מוטרדים מפציעות. הסגל מספיק עמוק כדי להתגבר על כל פציעה".

במועדון מרוצים בעקבות הניצחון על הפועל כפר סבא, אך מדגישים כי הקבוצה עדיין רחוקה מלהציג את יכולת משכנעת. "ככל שהזמן יעבור, נוכיח כמה העומק בסגל נכון. וואקמה מוריד חלודה, שהר מתחיל לחזור לכושר, תהיה כאן קבוצה טובה", אמרו.

היום זכו השחקנים ליום חופש, והם יחזרו להתאמן מחר בערב.

מתן אוחיון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אמור להיות כשיר למחזור השני של ליגת העל. מתן אוחיון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully