וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד צביקה ליבר: "מתבטא באופן מבזה ומשפיל על האיגוד"

4.8.2015 / 16:59

יועמ"ש האיגוד דורשת להרחיק את יו"ר סיעת "עוז" לשנה מכל פעילות בעקבות ראיון שנערך עמו בו אמר בין היתר: "צריך להרוס את הבניין הזה מהיסוד. עמירם הלוי הוא בובה של מנכ"ל האיגוד"

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עורכת הדין רונית אמיר יניב, הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד יו"ר סיעת "עוז" באיגוד הכדורסל צביקה ליבר בעקבות ראיון שנערך עמו ב"גלובס" ודורשת הרחקה של לפחות שנה אחת ממוסדות איגוד הכדורסל וקנס כספי על סך 50 אלף שקלים.
"אנחנו אומרים שצריך להרוס את הבניין הזה מהיסוד, באמת להרוס אותו מהיסוד, אבל ליישר את השטח ולבנות על זה משהו יפה", אמר ליבר בראיון על המאבק שלו נגד מוסדות איגוד הכדורסל, "באמת צריך להוריד שם את כל הבניין. האיגוד מנוהל בצורה הכי גרועה שיש, עדיין. היו"ר עמירם הלוי הוא בובה של מנכ"ל האיגוד, לא ראיתי בתקופתו שום דבר שהוא יוזם בעצמו. היום יש את עמירם הלוי שרוקד לפי החליל הזה ובגלל זה הוא שורד".

בכתב האישום שלה כותרת אמיר-יניב: "צבי ליבר הינו חבר הנהלה, חבר בועדות כספים ובאותה עת מתבטא באופן כה מבזה ומשפיל על האיגוד. התנהגות זו הינה חסרת תקדים ופוגעת באיגוד ובעולם הספורט ככלל. את שעל ליבו, מתוקף תפקידו, היה צריך להגיד באופן פנימי. אין זו הפעם הראשונה בה הוא מתבטא באופן מאוד חריף במיילים בתפוצה מאוד רחבה. לדוגמא בלבד, לפני כחודשיים הוא שלח מייל בתפוצה רחבה דומה בו כינה את הבקרה התקציבית בכינויים מבזים. דבריו אלה מהווים הפרה של סעיף 20(לב) לתקנון המשמעת של איגוד הכדורסל שעניינו "ביזוי מוסדות ו/או ממלאי תפקידים" ומשכך החלטתי להעמידו לדין".

תגובת סיעת עוז: "סיעת עוז עומדת מאחורי צביקה ליבר. העמדתו לדין זה מעשה הזוי של יועצת משפטית המוקפת בחלקם מהאנשים השותפים להשחתת האיגוד. מסע ההפחדה לא ירתיע מסיעת עוז להמשיך להיאבק על טוהר המידות. יושבי ראש הודחו/ברחו ושומרי הסף הוחלפו, אבל עדיין יש מי שנשארו מחבורת המנגנון השחוק וממשיכים להפעיל אימה ופחד על מי שמבקשים סדרי מנהל תקין. סיעת עוז לא תהסס להמשיך במאבקה ולא תיבהל מנסיונות להשתיק פיות".

צביקה ליבר יו"ר ברק נתניה וחבר סיעת עוז. קובי אליהו
"התנהגות חסרת תקדים". ליבר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully