וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: שלומי אזולאי חתם רשמית לעונה אחת

4.8.2015 / 15:31

כל הפרטים נסגרו מול הפועל תל אביב, והחלוץ יצטרף לאימונים ויהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה. גם שמו של ישראל זגורי עלה, אך הוא יגיע רק אם האדומים יסכימו לשלם חלק משכרו

אדריאן הרבשטיין

שלומי אזולאי חתם רשמית לעונה אחת בבני סכנין ויצטרף היום (שלישי) לאימוני הקבוצה. אזולאי שכבר סגר את תנאיו לפני כמה ימים חתם רק היום רשמית לאחר שכל הפרטים נסגרו גם מול הפועל תל אביב. בתום העונה יהפוך לשחקן חופשי.

שחקן הפועל תל אביב, שלומי אזולאי. קובי אליהו
מצא קבוצה חדשה. שלומי אזולאי/קובי אליהו

בסכנין מרוצים מאוד מההחתמה של אזולאי כאשר כעת בקבוצה רוצים להתחזק בשלושה שחקנים נוספים: בלם כשהאופציות הן עאיד חבשי או איציק כהן, ז'אורז'יניו שבצוות המקצועי רוצים מאוד להחתימו, ושחקן קישור התקפי נוסף כשהאופציות הן להחתים זר על חשבון איגור יובאנוביץ' או להביא ישראלי כשסיראז' נאסר הוא השם הבולט מבחינת ההנהלה.

עם זאת, בקבוצה העלו גם את שמו של ישראל זגורי כאפשרות לחיזוק, אך בקבוצה יביאו את השחקן שכבר שיחק תחת אלי כהן בהפועל רמת גן רק אם בהפועל תל אביב יסכימו להשלים חלק ניכר משכרו. מחר תערוך הקבוצה את משחקה הרשמי הראשון שלה בגביע הטוטו מול מכבי חיפה (באצטדיון בעכו), כאשר בקבוצה מנסים להעביר את התקציב בבקרה כדי לאפשר לשחקני הרכש הישראלים לשחק.

הרכב משוער (אם הקבוצה תעבור בבקרה): רן קדוש, עלי עוסמאן, אברהם פאס, עלא אבו סלאח, חאמד גנאים, ז'אורז'יניו, אלדר חסנוביץ', דיוגו קאצ'ובה, צחי אליחן, פיראס מוגרבי, ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully