וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרשקו: "אליפות העולם זה נחמד, אבל העיניים נשואות לריו"

מאמן נבחרת הנשים בג'ודו מתכונן ליציאה לאליפות העולם באסטנה וחושב על האולימפיאדה. ירדן ג'רבי: "זו תחרות מאוד חשובה, תחרות המטרה שלי העונה. אני בכושר הכי טוב שהייתי השנה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת הנשים של ישראל בג'ודו ערכה היום (שלישי) אימון נוסף במכון וינגייט לקראת היציאה שלה לאליפות העולם שתתקיים באסטנה, קזחסטן, בתאריכים 24-30 באוגוסט. לצד הג'ודאיות הישראליות, מתאמנות נבחרות נוספות.

ירדן ג'רבי שזכתה במדליית זהב באליפות העולם לפני שנתיים וזכתה בכסף לפני שנה, אמרה: "הנבחרות שהגיעו להתאמן איתנו הן ברמה מאוד גבוהה, יש פה מדליסטיות מלונדון, זה מאוד עוזר לנו. אליפות העולם? בכל תחרות המטרה היא ללכת עד הסוף. זו תחרות מאוד חשובה, תחרות המטרה שלי העונה. אני בכושר הכי טוב שהייתי השנה, אני מגיעה אחרי שתי מדליות בשנתיים האחרונות ותמיד יש לחץ".

המאמן שני הרשקו אמר: "זו שנה מאוד קשה, כל תחרות מאוד חשובה וגם אליפות העולם. אנחנו בעיקר עסוקים בלהכניס ספורטאיות לאולימפיאדה. אליפות העולם שווה הרבה נקודות בדירוג. תמיד נחמד לחזור משם עם הישג, אבל השנה ספציפית, העיניים נשואות לאולימפיאדת ריו".

על ירדן ג'רבי אמר הרשקו: "היא כבר הוכיחה שגם בתקופות טובות וגם בתקופות פחות טובות, היא יכולה לנצח כל יריבה. עכשיו היא בתקופה טובה, אבל זה לא מבטיח כלום. המטרה היא לעשות תחרות טובה ואם היא תעשה טעויות, ללמוד מהן לקראת ריו".

ירדן ג'רבי, ג'ודוקאית ישראלית. קובי אליהו
בכושר טוב. ג'רבי/קובי אליהו
גילי כהן, ג'ודוקאית ישראלית. קובי אליהו
האליפות תצא לדרך בעוד שלושה שבועות. גילי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully