וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה על עסקת ורמוט: כך נסגר המעבר של בן רייכרט להפועל תל אביב

הוויתורים של שחקן המריבה, המסר של האדומים, הרווח של הצהובים: פרשני וואלה ספורט מנתחים את העסקה שסיימה את הסאגה הארוכה. וגם: כל נקודות הציון בקרב הארוך על רייכרט

אתר רשמי

אחרי חודשים ארוכים של התכתשויות פומביות, הגיעו הבוקר (שלישי) מכבי תל אביב והפועל תל אביב לסיכום על מכירתו של בן רייכרט לאדומים, וסיימו את הסאגה המתוקשרת של הקיץ. שחקן המריבה שהעסיק את אוהדי שתי הקבוצות כשניהל מאבק עיקש מול האלופה בניסיון להשתחרר ולחזור לקבוצה אליה הושאל בעונה החולפת קיבל סוף סוף את מבוקשו, ואנחנו מנתחים את הדרך לשם ואת ההשלכות של העסקה במשדר מיוחד מאולפן וואלה.

למי שהתקשה לעקוב, קיבצנו עבורכם את נקודות הציון המרכזיות בקרב על רייכרט בשנה וחצי האחרונות:

seperator

27.3.2014: בן רייכרט סיכם במכבי תל אביב ויעבור אליה מעירוני ניר רמת השרון בקיץ תמורת 900 אלף שקל. בתוך כמה שעות התעוררה סערה בקרב אוהדי הקבוצה. הסיבה: צילומי מסך של דברים שהקשר כתב לפני כמה שנים בגנות הצהובים. רייכרט לוואלה ספורט: "עד לתום העונה אני מתעסק אך ורק ברמת השרון. לא רוצה להתעסק בזה".

18.9.2014: רייכרט כבש שער בגביע הטוטו נגד הפועל פתח תקוה, אבל ספג שריקות וקריאות בוז מחלק מאוהדי מכבי תל אביב. יום לאחר מכן אמר: "עברתי תקופה לא קלה ושילמתי הכול במזומן. אני רוצה להוכיח שיש לי מקום, מקווה שהקהל ישכח את האמירות שלי מגיל מאוד צעיר".

3.2.2015: רייכרט הושאל להפועל תל אביב ביחד עם שון גולדברג, במסגרת עסקת מכירתו של גילי ורמוט למכבי תל אביב. ג'ורדי קרויף: "יהיו כאלה שיטילו דופי בהחלטה שלי, אבל אני לוקח אחריות מלאה מתוך ידיעה כי הם מושאלים למועדון גדול שיבטיח לדאוג להם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

18.5.2015: המלחמה בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב בשיאה, והכול בעילום שם. גורמים במועדון האדום טענו שהוא דרש מג'ורדי לעזוב, גורם באלופה: "זה שקר, חזרה לימי הדרעקטוריון". גורם באדום: "ברגע אחד נעלם להם הסטייל האירופי".

20.5.2015: בהפועל תל אביב דואגים לשדר לרייכרט שהם לא מתכוונים לוותר עליו. גורם במועדון אמר לוואלה ספורט: "אנחנו מוכנים לשלם על בן רייכרט כמיליון דולר. במכבי חייבים להבין שאי אפשר להכריח שחקן לשחק במקום שהוא לא רוצה".

25.6.2015: עורך הדין יוסי שפרלינג התראיין בגל"צ וטען: "רייכרט לא רוצה לשחק במכבי תל אביב". הצהובים פרסמו סרטון בו מופיע הקשר ומצהיר: "אין לי עורך דין, הסוכן היחיד שלי זה אבי נמני". הצהובים האשימו את הפועל תל אביב בניסיונות לחמם את גזרת רייכרט-אוהדי מכבי.

שחקני מכבי תל אביב, דור מיכה, בן רייכרט. קובי אליהו
לא התקבל בברכה על ידי חלק מהאוהדים. רייכרט משמאל/קובי אליהו

27.6.2015: רייכרט החרים את אימון מכבי תל אביב ולא ענה לשיחות מאנשי המועדון. אחרי צאת השבת הוא פרסם הודעה: "אני זקוק לכמה ימים של שקט כדי להחליט על המשך דרכי בכדורגל. לא אצא עם הקבוצה למחנה האימונים".

1.7.2015: לראשונה מאז שהחליט להחרים את אימוני הקבוצה, רייכרט יצר קשר עם אנשי המועדון. הוא ביקש לעזוב את המועדון ודרש שהצהובים יקבעו עבורו מחיר כדי שיוכל לעזוב להפועל תל אביב.

16.7.2015: נציגיו של בן רייכרט, עורכי הדין בועז בן צור ויוסי שפרלינג, הגישו הבוקר (חמישי) עתירה נגד מכבי תל אביב למוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל בניסיון לקבל את שחרורו המיידי של השחקן מהקבוצה: "מכבי תל אביב התנהלה באופן דורסני ומשפיל, והתירה את דמו של בן רייכרט".

בן רייכרט הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
רצה להישאר באדום. רייכרט/ברני ארדוב

26.7.2015: עמיאל תגר יהיה הבורר בתיק רייכרט. הקשר פרסם מכתב פומבי בו ביקש מהבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, ללכת לקראתו: "אני לא רוצה לעבור בשביל כסף. לא בגלל סיבות מקצועיות. במשך 12 החודשים האחרונים חיי השתנו מהקצה לקצה. אני מאויים על בסיס יומי. בטלפון, בסמסים, ברחוב וברשתות החברתיות".

27.7.2015: תחילת הבוררות של רייכרט מול מכבי תל אביב. מכבי תל אביב חשפה כתב הגנה ארוך, מנומק ומפורט. הבורר ביקש לבדוק האם השחקן יהיה מוכן להמשיך במכבי תל אביב, וזה ענה ש"אני מעדיף לוותר על המשחק".

29.7.2015: רייכרט הגיע להעיד בבוררות שלו נגד מכבי תל אביב. הקשר נראה נסער, מירר בבכי ובמהלך עדותו הנוכחים גם יצאו להפסקה כדי שהרוחות יירגעו. הבורר הציע לו לחזור להתאמן במדים הצהובים, אבל הקשר סירב. עורך הדין יוסי גאייר אמר: "ברור לכולנו שבסופה של הדרך בן לא יישאר במכבי תל אביב".

בן רייכרט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הבוררות לא הגיעה לסיום. רייכרט/קובי אליהו

30.7.2015: הבוררות בעניינו של רייכרט נמשכה. מכבי תל אביב הציעה להשאיל את הקשר לקבוצה שהיא לא הפועל תל אביב, אבל הוא סירב. ג'ורדי קרויף העיד לראשונה ועורך הדין מורן מאירי, שייצג את מכבי תל אביב, אמר: "בכדורגל ניתן להסדיר דברים. אני משוכנע שברגע שהוא יחזור וגם ייראו את המוטיבציה שלו על המגרש, הוא יוכל להישאר במכבי".

31.7.2015: רייכרט התקשר לאבי נמני אחרי נתק קצר וביקש ממנו להיכנס לעובי הקורה ולנסות לגשר בין מכבי תל אביב והפועל תל אביב, כדי שאלו יגיעו להסכמה על מכירה ולא יצטרכו להתייצב אצל הבורר פעם נוספת.

4.8.2015: אחרי כמה ימים שכללו פגישות, שיחות טלפון והחלפת תכתובות, סוכמה העברת בן רייכרט ממכבי תל אביב להפועל תל אביב. האדומים ישלמו מיליון יורו בשלושה תשלומים שווים, הקשר הוצג במדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully