וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקריבאץ' יחתום על מסמך ויתור. מכבי פ"ת פנתה רשמית לאורמוש

4.8.2015 / 8:49

הקרואטי יצהיר כי עזב מרצונו החופשי ובמידת הצורך יוקפא, אורמוש הביע נכונות להמשיך בליגת העל. לפני המשחק: פתח תקוה שקלה את עתידו של תומא. מחמאות לכליבאת, דנינו וקאניוק

צילום מסך

במכבי פתח תקוה היו מרוצים מאוד מהניצחון אתמול (שני) 0:3 על בני יהודה בגביע הטוטו - המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה העונה. הרכש החדש מוחמד כליבאת נראה טוב מאוד ובמועדון שמחים שהצליחו להעבירו בבקרת התקציבים פחות מיממה לפני המשחק. בצוות המקצועי מתכוונים לתפקד את הקשר בעיקר כחלוץ 9 העונה. במועדון טוענים כי בעונת הפריצה של כליבאת בסכנין, הוא הוכיח שהוא מסוגל וראוי לשחק בעמדה הזאת.

הרכש האחרון של פתח תקוה צפוי להיות קשר זר. כפי שפורסם בוואלה ספורט, עסקת ניקולה פוקריבאץ' פוצצה שלשום ובמועדון בדקו אפשרות להחתים את מירקו אורמוש. הם יעשו זאת באמצעות החתמת פוקריבאץ' על מסמך שבו הוא מאשר כי ויתר על החוזה מרצונו החופשי ללא תביעות עתידיות ובמידת הצורך, בשל עניין תקנוני, כרטיסו יוקפא. אורמוש בן ה-28, שגדל בהיידוק ספליט והושאל ממנה להפועל תל אביב (2011/12) והפועל עכו (2013/14), ירד ליגה עם הפועל פתח תקוה בעונה שעברה ומעוניין להמשיך לשחק בליגת העל. הוא היה מחוזר על ידי המועדון בעבר.

גל צרויה שחקן בני יהודה לפני קסאבייה תומא שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הרשים מאוד אתמול. תומא/ברני ארדוב

אגב, פתח תקוה שקלה לפני מספר ימים אפשרות לשחרר את הבלם הצרפתי קסאבייה תומא. בימים האחרונים בדקו במועדון אפשרות לצרף בלם נוסף לסגל, אולם החליטו לבחון את האפשרות להשאירו בכל זאת מאחר ולא מצאו עדיין בלם טוב יותר. אתמול תומא הרשים מאוד את בן שמעון, ובמועדון טוענים כי לא היה להם ספק כי הוא זקוק לזמן מסוים על מנת להתאקלם בקבוצה. שחקנים בקבוצה דווקא הביעו פליאה על המחשבה בעניין, בעיקר לנוכח חיבור טוב, כך לטענתם, עם אליסון דוס סנטוס ועומר דנינו.

לפני המשחק הוחלט בפתח תקוה לאפשר לתומא לקחת חלק בשלושת משחקי גביע הטוטו – אתמול, ביום שני בבלומפילד מול מכבי תל אביב, וביום ראשון אחר כך, במשחק החוץ מול הפועל תל אביב. שחקן נוסף שזכה למחמאות על הופעתו אתמול היה גידי קאניוק. הקשר הצעיר בישל את השער הראשון, ומעורב מאוד במשחק. עומר דנינו, כובש השער השלישי, התכבד בענידת סרט הקפטן למרות גילו הצעיר.

דוס סנטוס לא נכלל בסגל למשחק לאחר שהתברר כי לא קיבל את השחרור מברזיל.הקבוצה לא רשמה אותו בהתאחדות כנבחן משום שהוא כבר עבר בבקרת התקציבים, ולפי התקנון הוא לא יכול להיות רשום כנבחן. במועדון ממתינים לשחרור הבינלאומי מברזיל, ואם זה יגיע הוא צפוי לפתוח במשחק הבא, מול מכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה הביסה 0:3 את בני יהודה

לכתבה המלאה
LIVE

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully