וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: פופוביץ' לא יוחתם כרגע, עדיפות לבלם וקשר אחורי זרים

הקשר היווני הציג יכולת טובה בתבוסה למכבי פתח תקוה, אך בצוות המקצועי סימנו עמדות אחרות לחיזוק. במועדון שוקלים לשחרר את קסטוטיס איבשקביצ'יוס שמתקשה להתאושש מהפציעה

צילום מסך

בני יהודה פתחה אמש (שני) את העונה בהפסד 3:0 למכבי פתח תקוה בגביע הטוטו, ונראתה רע מאוד. במועדון יודעים שללא צירוף שלושה-ארבעה שחקנים לפחות, הקבוצה תיאלץ להיאבק על חייה בליגת העל, ובזמן הקרוב יעשו מאמצים לצרף שחקני רכש לסגל הדליל.

הקשר היווני דימיטריוס פופוביץ' ששותף אמש ונראה לא רע לא יצורף בשלב זה, שכן בצוות המקצועי נותנים עדיפות ראשונה לצירוף בלם זר וככל הנראה גם זר בעמדת הקשר האחורי. מספר בלמים זרים הוצעו לקבוצה, אולם עד כה לא נמצא השחקן שיתאים מקצועית אך גם יענה על המגבלות הכספיות.

שחקן בני יהודה, קסטוטיס איבשקביצ'יוס. ברני ארדוב
חוזהו מכביד מאוד על התקציב. קסטוטיס איבשקביצ'יוס/ברני ארדוב

מי שמתקשה לחזור לעניינים הוא הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלא מצליח להתאושש מפציעה ארוכה בכף רגלו. בשכונה כבר עלתה האופציה לנסות ולשחרר את הליטאי. מצד אחד חוזהו של הליטאי מכביד מאוד על תקציב המועדון, ומצד שני הוא אינו תורם מבחינה מקצועית וכרגע לא ברור אם בכלל ישוב לכושר משחק. איבשקביצ'יוס היה אחד הזרים הבולטים בישראל עד פציעתו, אולם כעת יש לצוות המקצועי בור גדול במרכז המגרש והכוונה היא לצרף קשר אחורי זר על חשבונו של קוסטה הפצוע. בקבוצה מחפשים גם חלוץ ישראלי לחיזוק החלק הקדמי, ויעשה מאמץ לצרף אחד כזה, עד פתיחת משחקי ליגת העל בעוד כשלושה שבועות.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully