וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 4.8: סיטי הסכימה להצעת רומא על דז'קו, בואטנג מצטרף לספורטינג

ב"סקיי" טוענים שהתכולים יקבלו 14 מיליון ליש"ט על החלוץ, שכבר סיכם את תנאיו באיטליה. קשר שאלקה נחת לבדיקות. בקטאלוניה מדווחים שבארסה זכתה ב"פוגבה הבא", מילאן מודה שהיא מסתערת על זלאטן

עריכת וידאו: מרום שפיצר

* קווין פרינס בואטנג נחת בפורטוגל על מנת לערוך בדיקות רפואיות לפני מעברו לספורטינג ליסבון בעסקה חופשית. הקשר יחתום לשתי עונות כששאלקה, קבוצתו הקודמת, תקבל 25 אחוזים מעסקת מכירה עתידית שלו.

* איסק קואנקה, חתם בבורסאספור הטורקית בהעברה חופשית. שחקן הכנף בן ה-24, שגדל בברצלונה ולא הצליח לבסס את עצמו כשחקן סגל לגיטימי, שיחק בשנה שעברה בדפורטיבו לה קורוניה.

* אוגסבורג החתימה את המגן השמאלי פיליפ מקס מקרלסרואה לשתי עונות. אוגסבורג תשלם תמורתו כ-3.5 מיליון יורו.

* קשר נבחרת גאנה, ווקאסו מובראק, עבר מרובין קאזאן הרוסית לאל איתיחאד הסעודית. מובראק ששיחק בעונה שעברה כמושאל בסלטיק, מצטרף לבן ארצו סולי מונטארי, שחתם באל איתיחאד לפני כשבוע וחצי.

* העולה החדשה לליג 1 הצרפתית, אנז'ה, ממשיכה להתחדש ואמש היא החתימה את החלוץ גבה הקומה, פרבורי דורה. הקונגולזי שמתנשא לגובה של 1.94 מטר, חוזר לקדנציה שנייה במועדון. בשנה שעברה הוא שיחק בבוטב פלובדיב (בולגריה) וקלוז' (רומניה).

* צ'לסי השאילה שני שחקנים: השוער הקרואטי מאתיי דלאץ' נשלח לעונה בפ.ק סראייבו הסרבית ואוליסס דאבילה המקסיקני הושאל לויטוריה סטובאל הפורטוגלית.

* הקשר הצרפתי-מרוקאי פייסל פאג'ר (27), חתם לשלוש שנים בדפורטיבו לה קורוניה. בשנה שעברה הוא רשם 34 הופעות וחמישה בישולים במדי אלצ'ה.

* בורנמות' החתימה את החלוץ האנגלי בן ה-26 לי טומלין, מידלסברו תקבל עבורו 3.5 מיליון ליש"ט.

* בובי זאמורה שסיים את חוזהו בק.פ.ר, חזר לברייטון אחרי 12 שנים. החלוץ בן ה-34 לבש את מדי הסיגלז בהצלחה רבה בשנים 2000-2003 וכבש אז 83 שערים ב-136 הופעות בכל המסגרות.

* פול פוגבה (עדיין) לא חזר לאנגליה, אבל אחיו, מתיאס פוגבה, ממשיך באי הבריטי. החלוץ בן ה-24 חתם בפרטיק ת'יסל מהפרמיירשיפ הסקוטית, אחרי שבשנה שעברה לבש את מדי קרואולי טאון האנגלית.

שחקן שאלקה, קווין פרינס בואטנג. Dennis Grombkowski, GettyImages
עובר לספורטנג. קווין פרינס בואטנג/GettyImages, Dennis Grombkowski

שמועות

* ב"סקיי ספורטס" טוענים שמנצ'סטר סיטי הסכימה להצעה של רומא - 14 מיליון ליש"ט על אדין דז'קו. גם החלוץ הבוסני כבר הסכים לתנאים בשורות הג'יאלרוסי, וחתימה רשמית צפויה ב-24 השעות הקרובות.

* "ספורט" הקטלאני מדווח: גרסון, הברזילאי הכישרוני של פלומיננזה ושל ברזיל הצעירה, אמר "כן" לברצלונה. אביו של השחקן בן ה-18 הודיע להנהלת פלומיננזה שהוא דוחה את ההצעה של רומא על 15 מיליון יורו, ושהוא מעוניין לחכות לברצלונה, שתשלם 12 מיליון יורו על מי שמכונה "פול פוגבה הבא".

* מילאן מודה שהיא מנסה לצרף את זלאטן איברהימוביץ'. היו"ר גליאני: "כרגע הוא שחקן פ.ס.ז', אבל בוא נראה, השוק עוד ארוך". המאמן מיכאלוביץ' מצהיר: "עם זלאטן נוכל לזכות בסקודטו".

* הכותרת הראשית ב"סאן": לואי ואן חאל הציע פעמיים 100 מיליון ליש"ט על גארת' בייל. על פי הדיווח, מקורבים לפלורנטינו פרס טוענים כי יונייטד הציעה פעמיים הקיץ לריאל לשבור את השיא ההעברות, ונדחתה.

למעשה, בחודשיים האחרונים יונייטד שלחה הצעות על ארבעה שחקני ריאל: בנוסף לבייל וסאגת סרחיו ראמוס הידועה, השדים האדומים הציעו גם 50 מיליון ליש"ט על קרים בנזמה ו-45 מיליון ליש"ט על רפאל וראן.

* עוד מדווחים ב'סאן' שלואי ואן חאל יאפשר לקשר אנדרס לינדגארד לעזוב על פי בקשתו. בריסטול סיטי מסתמנת כפייבוריטית להחתימו תמורת 2.5 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גרסון שחקן נבחרת ברזיל הצעירה. AP
רוצה את בארסה, לא את רומא. גרסון/AP

* "קוריירה דלו ספורט" טוען שיובנטוס (הלחוצה אחרי הפציעה של סמי חדירה שייעדר חודשיים) תרכוש עוד שני שחקנים: הבחירות הראשונות הן אקסל ויטסל ויוליאן דרקסלר, אחר כך חואן קואדראדו ואדריאן רבוט. "גאזטה" טוען שיובה מציעה על דרקסלר 15 מיליון יורו ועוד 9 על בונוסים.

* עוד ב"קוריירה": פיורנטינה ורומא ממשיכות לריב על מוחמד סלאח (רומא הציעה לו חוזה, פיורנטינה טוענת שהוא לא חוקי), גונסאלו היגואין מסרב להאריך חוזה בנאפולי.

* פפ גווארדיולה הלחיץ מעט את אוהדי יונייטד: "כשבסטיאן שווינשטייגר לא פצוע, הוא שחקן בכיר. לצערו, בשנתיים האחרונות הוא לא היה אף פעם במצב גופני מושלם".

* המעבר של אנחל די מריה לפריס סן ז'רמן (תמורת 44 מיליון ליש"ט) מתעכב כי הארגנטינאי היה "עייף מדי" על מנת להשלים את הבדיקות הרפואיות אחרי המסע שלו לקטאר מארגנטינה, שנמשך 20 שעות. לידיעה המלאה.

* 'דיילי מייל': החולצה של ויקטור ואלדס הוצאה מחדר ההלבשה של קבוצת המילואים של מנצ'סטר יונייטד, כרמז לעזיבה הקרבה שלו.

* "דיילי מירור': צ'לסי תגיש לטוטנהאם הצעה בסך 15 מיליון ליש"ט עבור הבלם דני רוז.

אנחל די מריה נוחת בקטאר. אינסטגרם, אתר רשמי
עייף. די מריה בקטאר/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully