וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה פתח את השנה האולימפית: "מחויבים למצוינות בספורט"

15 מחברי הסגל האולימפי של ישראל לריו 2016 נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניה ושרת התרבות והספורט מירי רגב, שאמרה: "אין לנו שגרירים טובים יותר מאשר הספורטאים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשרה מירי רגב עם חברי הסגל האולימפי. קובי גדעון/לעמ ועמית שיסל, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה נתניהו והשרה רגב עם נציגי הסגל/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון/לעמ ועמית שיסל

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התרבות והספורט מירי רגב נפגשו היום (שני) עם חברים מהסגל האולימפי של ישראל לאולימפיאדת ריו 2016. במפגש השתתפו 15 מחברי הסגל האולימפי, יו"ר הוועד האולימפי בישראל יגאל כרמי, מנכ"ל הוועד האולימפי גלעד לוסטיג ונציגת משפחות נרצחי מינכן הגב' אנקי שפיצר: בארוע השתתפו מאמנים אישיים, מאמני נבחרות וראשי איגוד הספורט.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "הדבר הראשון שאתם שואפים אליו, זה מצוינות אישית, ברמה הכי גבוהה, כי האולימפיאדה זה הדבר הכי גבוה שיש, ולנו כמדינה שמחויבת למצוינות, בכל התחומים, אחרת לא היינו קיימים - אנחנו מחויבים גם למצוינות בתחום הספורט. לכן אנחנו משקיעים ונמשיך להשקיע בתחום הזה. אני רואה את זה כחלק מאותה מורשת, מאותה מצוינות נפשית, גופנית, שהמצוינות הזאת מחוברת, באמת בעבותות לנפש ולגוף.

מנגד, אתם לא רק מייצגים את עצמכם. כל פעם שנמכר איזה סטארט-אפ ישראלי, כולם מתמלאים בגאווה, ופתאום העולם שם לב לאותה גאוניות שטבועה בעמינו ורואים שהיא גם טבועה במדינתנו. וצודקת השרה רגב כשהיא אומרת שהאולימפיאדה זו פלטפורמה עולמית שבה מדינת ישראל יכולה להתבלט. לכן, ההישגים שלכם, הם לא רק ההישגים האישיים שלכם - קודם כל זה, אבל הם גם הישגים שנרשמים על שמה של מדינת ישראל. מבחינתי אתם כולכם אלופים ואלופות".

שרת התרבות והספורט מירי רגב: "אין דבר יותר מחמם את הלב מזה שאנחנו רואים ישראלים עומדים עם הדגל ומשמיעים את התקווה בעולם – אין לנו שגרירים טובים יותר מהספורטאים. אני רוצה להגיד לכם תודה רבה, גם על כך שאתם מייצגים אותנו בכבוד בכל מקום בעולם, גם על כך שאנחנו זוכים כמדינה שבזכותכם משמיעים את התקווה בכל מקום בעולם ומניפים את הדגל של מדינת ישראל. זו גאווה גדולה וזה כבוד גדול וזה פשוט מחמם את הלב".

בשם הספורטאים נשאה דברים המתעמלת האומנותית נטע ריבקין. ראש הממשלה בנימין נתניהו והשרה רגב קיבלו מידיו של יו"ר הוועד האולימפי בישראל את החולצה הרשמית של משלחת ישראל לריו 2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully