וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "כל אחד יכול להעביר ביקורת, ותמיד יש דרמה כשאנו מפסידים"

מאמן באיירן מינכן זעם במסיבת העיתונאים על התקשורת הגרמנית ועל לותר מתיאוס, שטען שמוריניו מאמן טוב ממנו: "הוא מאמן טוב, לא יודע אם הכי טוב בעולם", על גצה: "אחד השחקנים האהובים עלי"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ההחתמתות הבולטות של הקיץ בפרמיירליג, כולל שווינשטייגר

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה נשמע כעוס מאוד במסיבת העיתונאים לקראת טורניר גביע אאודי. גווארדיולה התייחס לדיווחים בגרמניה על כך שהשחקנים לא מרוצים מסגנון המשחק שלו ולא מבינים את שיטות העבודה שלו. כמו כן, שחקן העבר, מאמן והפרשן לותר מתיאוס טען שז'וזה מוריניו מאמן הרבה יותר טוב מגווארדיולה.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. רויטרס
מוציא קיטור. גווארדיולה במסיבת העיתונאים/רויטרס

ראשית התייחס המאמן הקטלאני לעובדה שספסל את מריו גצה במשחק הסופרקאפ מול וולפסבורג בשבת: "שיחקנו משחק תחרותי, מריו גצה לא שיחק, יכולתם לשאול בפעם אחרת גם למה אריאן רובן או תומאס מולר לא שיחקו. אני לא יכול להגיד בכל מסיבת עיתונאים למה שחקן זה או אחר לא שיחק. אני יכול לשחק רק עם 11, השחקנים יודעים את זה וכדאי שגם התקשורת תדע את זה. גצה הוא אחד השחקנים האהובים עלי ביותר. בעונה שעברה הוא שיחק בכל המשחקים, פרט לשניים או שלושה. אבל השחקנים צריכים לנסות ולשכנע אותי על הדשא בכל משחק, לא בעבר. הם צריכים לשכנע אותי, לא את העיתונאים".

על הדברים שאמר עליו מתיאוס, אמר גווארדיולה: "כל אחד יכול להעביר ביקורת, עיתונאים יכולים. מוריניו הוא אחד המאמנים הטובים בעולם, אני לא יודע אם הטוב ביותר, אני לא כאן כדי להיות המאמן הטוב בעולם, אלא לתת את הטוב ביותר עבור הקבוצה. אם אנחנו מנצחים, אומרים שאנחנו טובים ואם אנחנו לא מנצחים, אומרים שהשחקנים לא מבינים אותי ויש דרמה. הכול תלוי בתוצאה". כמו כן, התייחס גווארדיולה לשחקנו לשעבר בסטיאן שווינשטייגר ואמר: "שווינשטייגר, אם הוא לא ייפצע כמובן, אני משוכנע שהוא יכול להצליח מאוד במנצ'סטר יונייטד. חבל מאוד שבשנתיים שאני פה הוא סבל מכמה פציעות ולא היה כשיר ב-100%".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully