וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עשויה לעמוד לדין על קריאות גזעניות, גם הפועל תיענש

3.8.2015 / 12:49

בעקבות פרסום וואלה ספורט, ההתאחדות פנתה לערוץ הספורט בבקשה לקבל את קלטת הדרבי כדי לבדוק אפשרות להעמיד את הצהובים לדין. הפועל תל אביב תיענש על התפרעות האוהדים ואולי אף על שירי השואה מהיציע

ברני ארדוב

הפועל תל אביב תעמוד לדין משמעתי ביום רביעי הקרוב. תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט היום (שני) להעמיד לדין את הפועל תל אביב בגין התפרעות אוהדים (השלכת חפצים לעבר שחקני מכבי תל אביב עם סיום המשחק) בעקבות אירועי דרבי גביע הטוטו בשבת האחרונה. כמו כן, דרש תובע ההתאחדות במכתב שנשלח לקבוצה להעמיד דרך קבע שרוול מהמנהרה ממנה עולים ויורדים השחקנים לכר הדשא.

תובע ההתאחדות פנה לערוץ הספורט בבקשה לקבל את קלטת המשחק האמור כדי לבחון את הטענות בדבר קריאות גזעניות שהשמיעו אוהדי מכבי תל אביב ושירים עם אזכור לשואה מצד אוהדי הפועל תל אביב. לאחר קבלת החומר ובחינתו, יוחלט אם יש מקום להעמדה לדין ומי יעמוד לדין. הצגת סרטון ערוך אינה יכולה להוות ראיה, ועל כן מבקש התובע לצפות בקלטת המלאה והאותנטית בטרם יקבל החלטה בנושא.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
האלופה תיענש בחומרה? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אתמול פורסם בוואלה ספורט שאוהדי מכבי תל אביב והפועל תל אביב שרו אתמול במהלך הדרבי שירי נאצה חמורים, כולל קריאות "סלים טועמה מחבל" ו"שתהיה שואה למכבי", אך הדבר עובר בשתיקה, לא מופיע בדו"ח השופט, ולא זוכה לגינוי מגופים רשמיים, כפי שקרה אחרי ההתפרעות של אוהדי בית"ר ירושלים.

בעקבות הפרסום בוואלה ספורט, שרת התרבות והספורט מירי רגב שלחה אתמול מכתב לניצב בנצי סאו, מ"מ מפכ"ל משטרת ישראל, ובו דרשה לטפל בקריאות הגזעניות והאלימות מהיציעים. המכתב ממוען גם לעופר עיני, יו"ר ההתאחדות, וליורם באומן, יו"ר המנהלת.

עוד באותו נושא

צפו: שירת "טועמה מחבל" ו-"שתהיה שואה למכבי" עוברת בשתיקה

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
גם ההתפרעות שלהם עלולה לעלות ביוקר. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully