וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס לגנאים: ללא הכסף מהעירייה, בני סכנין לא תעבור בבקרה

3.8.2015 / 10:06

התשלומים מעיריית סכנין ממשיכים להתעכב למרות התחייבויות חוזרות ונשנות, ובסכנין מזהירים כי פתיחת העונה תעמוד בסכנה אם העניין לא יסודר בקרוב. גורם: "הדברים יסתדרו בסופו של דבר"

אדריאן הרבשטיין

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס נפגש הבוקר (שני) עם ראש עיריית סכנין מאזן גנאים והבהיר לו שללא הכסף מהעירייה, הקבוצה תתקשה לעבור בבקרת התקציבים. לוואלה ספורט נודע שהפגישה בין השניים הגיעה לאחר שבהנהלה הבינו שבשל העובדה שהכסף מהעירייה מתעכב, הם לא יצליחו להעביר את הקבוצה בבקרה, מה שמעמיד את פתיחת העונה שלה בסכנה.

בתחילת הקיץ הודיעו ראשי המועדון שהם מתפטרים בשל העובדה שהעירייה לא העבירה כספים כפי שהתחייבה, אלא שלאחר פגישה משותפת עם גנאים החליטה ההנהלה לחזור בה מהתפטרותה. למרות זאת, עד כה לא קיבלה את הכספים שהעירייה התחייבה אליהם.

בסכנין מקווים שהפגישה הבוקר תסדר את העניינים והקבוצה תוכל לעבור בבקרה. אם העניינים לא יסתדרו עד מחר, במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה ביום רביעי ספואן זועבי, ויאם עמאשה וצחי אליחן לא יוכלו לשחק. "בסופו של דבר הדברים יסתדרו", אמר גורם בסכנין. "העירייה צריכה להבין שבלתי אפשרי יהיה להעביר תקציב בלי הכסף שלה, במיוחד שעד עכשיו לא קיבלנו הודעה שקטאר יתמכו גם השנה. נעשה הכל כדי להעביר את הקבוצה בבקרה ובסוף נסדר זאת".

מוחמד אבו יונס יושב ראש בני סכנין. ברני ארדוב
זקוקים לכסף בדחיפות. אבו יונס/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully