וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מאוכזבת מהמחליפים: "כשלא נותנים 100 אחוז יורדים ברמה"

לואיס אנריקה שחרר קיטור אחרי ההפסד לפיורנטינה וסירב להשתמש בחסרונם של הכוכבים כתירוץ: "ההגנה חייבת להשתפר". בקטאלוניה תוהים לגבי הניסויים של המאמן בעמדת המגן הימני, סוזה: "עצרנו את ברצלונה בשיתוף פעולה מרשים"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ברצלונה ממשיכה לא להרשים במשחקי ההכנה. הקטלאנים רשמו אמש (ראשון) הפסד שלישי ברציפות עם 2:1 לפיורנטינה ואפילו שחסרו שוב את ליאונל מסי, ניימאר וקלאודיו בראבו, לואיס אנריקה כבר מתחיל להיות מודאג. "אני לא מוטרד מהתוצאה, אלא מדברים אחרים. אנחנו חייבים להשתפר ולהיות אפקטיביים יותר. גם ההגנה חייבת לעבוד טוב יותר", אמר המאמן אחרי ההפסד.

בכל שלושת המשחקים האחרונים ברצלונה ספגה בעשר הדקות הראשונות, ובעוד קצת יותר משבוע, כשתערוך את המשחק הרשמי הראשון של העונה מול סביליה, היא תצטרך לשפר משמעותית את ההגנה. בהיעדרו של דני אלבס, לואיס אנריקה ממשיך לבצע ניסויים בעמדת המגן הימני. אחרי שברוב משחקי ההכנה נתן לסרג'י רוברטו הצעיר אשראי בעמדה זו, במהלך המשחק אמש הוא ניסה לתפקד שם גם את מארק ברטרה, מה שלא כל כך צלח. ב'ספורט' הקטלאני מדווחים שלואיס אנריקה, שממילא לא מחזיק במיוחד מדני אלבס, נחוש למצוא פיתרון בעמדה זו ועשוי לנסות שם את תומאס ורמאלן וז'רמי מתיו.

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. GettyImages
הניסוי לא עובד. לואיס אנריקה/GettyImages

לואיס אנריקה הוסיף: "היריבות שלנו לא נותנות לנו יותר מדי מרווח. אנחנו עובדים על זה, אבל צריך לעבוד קשה יותר. אם לא ניתן בכל משחק 100 אחוז, נפסיק להיות כל כך טובים. היו גם הרבה דברים שאהבתי במשחק שלנו. יצרנו הרבה מצבים והיו לנו דקות טובות, אבל יש הרבה מה לתקן".

איבן ראקיטיץ' ניסה להסביר את התוצאות האחרונות של ברצלונה: "כמובן שאנחנו רוצים לנצח, אבל מה שחשוב במשחקים מהסוג הזה זה להיראות טוב. היינו מסוגלים לכבוש ארבעה או חמישה שערים, אבל זה לא נכנס הפעם".

בצד המנצח, פאולו סוזה ניסה לשמור על פאסון. "לא קל לשחק מול ברצלונה בגלל שהיא דינמית כל כך וכל הזמן יוצרת הזדמנויות וזוויות מסירה. חשוב לעבוד בשיתוף פעולה במקרה כזה, ואני חושב שעד עכשיו אנחנו מראים את זה. יש לנו אופי ושחקנים שרוצים לתת הכל על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully