וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ילד בן 9 מת מפגיעת מחבט במהלך משחק בייסבול בארה"ב

קייזר קרלייל היה קורבן לטרגדיה גדולה לאחר שספג בטעות חבטה בראשו ממחבט שהניף שחקן במהלך חימום. וגם: מייקל ג'ורדן, בגיל 52, צולף עם הבאזר ומנצח את כוכב הבולס וגול במספרת מרהיבה

צילום מסך

18:20: ילד בן תשע מת בטרגדיה במהלך משחק בייסבול

טרגדיה אירעה במהלך הלילה בארצות הברית. קייזר קרלייל בן התשע, ששימש כנער המחבטים בקבוצת ליברל בי ג'ייז המשחקת בקנזס, נהרג לאחר שספג בטעות אלה בראשו במהלך החימום שערך אחד משחקני הקבוצה: "אנו אבלים ועם לב שבור על מותו", נמסר מהקבוצה. הג'נרל מנג'ר, מייק קרלייל (בן דודו של אביו של קייזר), אמר: "אין שום ספר שמלמד ואתך איך להתמודד עם סיטואציה כזו. נכבד את זכרו בכל דרך שנוכל". התאונה אירעה כאשר קייזר יצא לאסוף מחבט ואחד השחקנים, שערך חימום לפני שהתכונן לעלות למגרש, הניף את המחבט שלו ופגע בראשו של הילד. שופט המשחק, שעובד גם בתור רופא, ניסה להעניק לו טיפול רפואי וכך גם צוות עזרה ראשונה שנקרא עוד קודם לכן למקום על מנת לטפל באוהד שסבל מסחרחורות, אולם שום דבר לא הועיל ומותו של קייזר נקבע בבית החולים, לשם הובהל באמבולנס. אחד משחקני הקבוצה, קיידון סימונס, אמר: "קייזר, אתה כמו האח הקטן שמעולם לא היה לי. היית איתנו בכל יום ותמיד תישאר חלק מהקבוצה".

15:07: שחזור הקרב האחרון של רונדה ראוזי

12:30: צלילה מביכה בליגה השבדית

קפטן (!) נורפוקינג מהליגה השבדית, אנדראס יוהנסון, "ספג" מכה בפניו וצלל על הדשא כשהוא מחזיק בפניו ונאנק מכאבים, אבל מצלמות הטלוויזיה הוכיחו משהו אחרי לגמרי. אז מי אמר שהשבדים קשוחים?

08:50: אוגניין אוז'גוביץ' מוויבודינה הסרבית מציג - גול במספרת מדהימה

8:14: ישן וקלאסי - האולטראס של הקוון הולכים אחריו לכל מקום

7:56: מייקל ג'ורדן בדרך לעוד קאמבק?

ג'ימי באטלר זכה העונה בתואר השחקן המשתפר של העונה, והפך בעיני רבים בשיקגו לשוטינג גארד הכי טוב של הבולס מאז פרישתו של מייקל ג'ורדן. הלילה באטלר בן ה-26 הגיע לביקור במחנה הכדורסל של ג'ורדן בן ה-52, וזכה להשתתף בתחרות קליעות מול הגדול מכולם ילד עם שני ילדים מהמחנה. איך אתם חושבים שזה נגמר?

7:25: הפעלולן רובי מדיסון יצא לגלישת גלים, עם האופנוע שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully