וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "המשחק אתמול שחרר פקק. שחקנים כבר לא בטוחים בהרכב"

3.8.2015 / 7:43

שחקני באר שבע התייחסו לרוטציה הרחבה של ברק בכר: "ידע בדיוק את מי לשתף". אחרי סאגת הקפטן, מליקסון יהיה השלישי. אוחיון נפצע וייבדק, דוידזאדה הודה: "הייתה לי בעיה מנטלית בעונה שעברה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

במהלך השבוע העריכו שחקני הפועל באר שבע כי ברק בכר יערוך רוטציה לקראת המשחק מול כפר סבא, אבל אחרי המשחק אתמול הודו כי לא העריכו עד כמה היא תהיה רחבה. "הניצחון אתמול שחרר לא מעט לחץ בעקבות ההדחה מאירופה, אבל שחרר גם את ה'פקק' בחדר ההלבשה", הסביר אחד השחקנים. "המון שחקנים ציפו לשחק וברק עשה נכון כשבחר להחליף חלק מההרכב. שחקנים כבר לא מרגישים בטוחים בהרכב, וזה דבר שלא קרה כאן שנים. שחקנים כמו גורדנה, אוחיון, וואקמה ושהר היו חייבים לשחק אתמול". מתן אוחיון ייבדק היום לאחר שאתמול סובב את הברך. במועדון מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.

מתן אוחיון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
באר שבע ממתינה. אוחיון/יוסי ציפקיס

בהיעדרם של מאור בוזגלו ואליניב ברדה, בכר העניק את סרט הקפטן למאור מליקסון. רק לאחרונה הודיע המאמן למאור בוזגלו כי הוא יהיה הקפטן השני, ואילו מליקסון ואביתר אילוז הופתעו מההחלטה. מליקסון יהיה הקפטן השלישי, ובהיעדר כל השלושה, במידה ואילוז יהיה על המגרש, הוא יהיה הקפטן. למרות שפתח אתמול בהרכב, בבאר שבע טוענים כי אנתוני וואקמה עדיין לא בכושר משחק מלא. מהראן ראדי ממשיך להרשים, ונראה כי יהיה בורג מרכזי בקבוצה שבכר בנה העונה.
מי שעורך לא מעט שיחות עם הצוות המקצועי והמנטלי הוא אופיר דוידזאדה. "אין ספק שבעונה שעברה לא עמדתי בציפיות שלי", אמר המגן. "אבל כדורגל זה לא גן עדן, אני עובד קשה יותר העונה. יותר אגרסיבי ומרוכז. הצוות המקצועי והמנטלי עובד איתי, רק שימשיך".

"המקום של איתן עזריה הוא מרכזי מאוד בהתקדמות שלי, הוא לקח אותי כ'פרוייקט' העונה", התייחס המגן ליועץ המנטלי. "בעונה שעברה הייתה לי בעיה מנטלית, ואין לי מה להסתיר. אני מרגיש שיפור ואני מרגיש את זה. התחברתי לאיתן מהרגע הראשון. איתן אמר לי דבר יפה: 'נקסט'. גם אחרי פעולות לא טובות ממשיכים הלאה. בעונה שעברה לא עשיתי את זה כמו שצריך, העונה אני לא מורדי את הראש אחרי פעולות לא טובות, וזה מה שהיה חסר לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
משהו השתחרר. ראדי חוגג/יוסי ציפקיס

"זאת רק תחילת העונה, ויש עוד המון עבודה לפנינו. אבל יש שיפור, וזה מה שאנחנו רוצים לראות. ממשחק למשחק להשתפר, כדי שנגיע לשיא בליגה", התייחס המגן ליכולת של קבוצתו. "כמו כל עונה, גם העונה יש ציפיות. אנחנו באים לעבוד קשה, יש רוטציה ועומק. העונה יש יותר עומק וזה יכול לעזור לנו בהמשך העונה. עם כל השחקנים שיש לנו, אני מאמין שנילחם על הכל".

"ציפינו לניצחון. לא ניצחנו הרבה זמן, רצינו אותו בשביל הביטחון שלנו, ואני שמח שזה מה שעשינו. אני מאמין שיש יכול לשדר עוצמה וביטחון. זה חשוב להמשך. נבוא בשבוע הבא עם כוחות מחודשים". ביום ראשון (20:50) תתארח הקבוצה אצל הפועל רעננה. המשחק ייערך באצטדיון נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully