וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לקראת הליגה נצטרך להריץ הרכב יציב יותר"

מאמן הפועל באר שבע, שערך רוטציה בהרכב: "רצוי לתקן דברים דרך ניצחונות. יש עוד מה לשפר". ראדי: "ההתנתקות מהתקשורת זה אחד הדברים שהשפיעו לטובה במכבי". נעים: "יש לנו הרבה מה לתקן"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע חגגה הערב (ראשון) ניצחון ראשון לעונת 2014/15. ברק בכר, שמונה הקיץ למאמן הקבוצה, יכול לשחרר חיוך ראשון אחרי שקבוצתו גברה 0:2 על הפועל כפר סבא בגביע הטוטו. מהראן ראדי כבש לפני הירידה להפסקה ואובידיו הובאן הכפיל שלוש דקות לסיום.

גביע הטוטו: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את הפועל כפר סבא

שחקני הפועל באר שבע מול הפועל כפר סבא. יוסי ציפקיס
ניצחון בכורה. שחקני באר שבע חוגגים/יוסי ציפקיס

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע: "זה ניצחון ראשון. אני מקווה שכן ירבו ניצחונות. זו תמיד הרגשה טובה לנצח. בשלב כזה של העונה אתה לא מצפה לדרוס. אתה רוצה, אבל אפשר להבין כשזה לא קורה. היו קטעים טובים והיו קטעים פחות טובים. חשוב לנצח, לא לספוג שערים ולצבור ביטחון. רצוי לתקן דברים דרך ניצחונות. יש עוד מה לשפר".

על הרוטציה בסגל שלו אמר המאמן: "יש פה סגל גדול ואיכותי, זה ידוע. צריך לדעת לשלב. התחלנו מוקדם את העונה ונצטרך את כולם. היום זה סוארס שלא שיחק, מחר זה יהיה מישהו אחר. צריך לדעת לעשות את הרוטציה בצורה חכמה. יש חילופים ודאגנו שיהיו עוד שחקנים שישחקו. כמובן שלקראת הליגה נצטרך להריץ הרכב יותר יציב". על הפציעה של מתן אוחיון שהוחלף במחצית הראשונה אמר בכר: "למתן אוחיון יש מתיחה. לא נראה לי שזה חמור, כך לפחות אני מקווה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
שחרר חיוך. ברק בכר/יוסי ציפקיס

מהראן ראדי, כובש השער הראשון: "היה משחק לא קל. אנחנו מנסים ליישם את הדברים שהצוות המקצועי מעביר לנו כדי שנהיה קבוצה חזקה. היה חם מאוד וקשה מאוד. כבר בחימום הרגשנו את זה, אבל אין דבר יותר טוב מלסיים עם ניצחון. יש אכזבה עצומה מההדחה מאירופה, כספורטאי וככדורגלן. היה קשה לי לקבל את ההפסד הזה נגד תון כי בהרבה חלקים נראינו טוב. עברנו את זה, אבל היינו יכולים לעבור. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לגביע הטוטו ובהמשך לליגה".

ראדי נשאל גם על ההבדלים בין מכבי תל אביב והפועל באר שבע, ואמר: "ההתנתקות מהתקשורת זה אחד הדברים שהשפיעו לטובה במכבי. אני חושב שבמכבי ידעו להתנהל עם התקשורת כמו שצריך וגם מבחינה ארגונית אנחנו עדיין בשלבי התקדמות. אלונה משקיעה הרבה כספים כדי לשפר את המנטליות של המקום. אנחנו עוד מעט נעבור לאצטדיון חדש ושם אפשר יהיה להשוות. החומר האנושי בבאר שבע הוא חומר מיוחד. כשהגעתי למכבי תל אביב רצו להיות קבוצה טובה, לוחמת וכזו שיהיו גאים בה. זה נותן גאווה לקהל ואני מאמין שאנחנו צריכים לעבוד ממשחק למשחק כדי להגיע להישגים".

מהראן ראדי שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"אלונה משקיעה הרבה כספים כדי לשפר את המנטליות של המקום". ראדי/יוסי ציפקיס

פליקס נעים, מאמן הפועל כפר סבא: "הפסדנו ויש הרבה מה לתקן. אני מודה על המחמאות. יש חבר'ה שהפתיעו אותי לטובה מבחינת הנעת הכדור. ימים יגידו מה יהיה. זה נכון שזה לא המאני טיים, אבל זה עוד משחק שנועד כדי לאפשר לשחקנים שלנו לחוות את ליגת העל. זה אחרת ממה שהם מכירים. אנחנו עדיין מחפשים עוד שחקן זר ועוד שחקן ישראלי. אני מאמין שאצטדיון לויטה יהיה מוכן לליגה".

ועוד קצת מהחגיגות/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully