וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס חתם רשמית בכוכב האדום, ג'ו אלכסנדר סיכם בססארי

הסנטר המאכזב, ששוחרר ממכבי תל אביב, ימלא את מקומו של בובאן מריאנוביץ' ויצטרף לאלופת סרביה לעונה. אחרי מרקיז היינס ודייויד לוגאן, עוד אקס צהוב בדרך לחזק את אלופת איטליה

עריכת וידאו: טל רזניק

בוידאו: סופו ומכבי תל אביב מפסידים לכוכב האדום בסרביה

הפורוורד האמריקאי, ג'ו אלכסנדר, ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב (4.5 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג), סיכם את תנאיו ביריבת הצהובים ביורוליג, דינמו ססארי, בשורותיה משחקים שני אקסים נוספים של הצהובים - הגארדים מרקיז היינס ודייויד לוגאן.

לוגאן הגיע כשחקן עם פוטנציאל למכבי תל אביב, אך לא הצליח להטביע את חותמו וסיים את דרכו בקבוצה אחרי עונה אחת בלבד. ססארי, שזכתה באליפות איטליה בעונה שעברה, תהיה קבוצתו השמינית של האמריקאי בקריירה.

אלכסנדר (28, 2.03) החל ללמוד במכללת ווסט וירג'יניה בשנת 2005 ורשם פריצה בעונת 2007/8 עם 16.9 נקודות ו-6.4 ריבאונדים מה שהוביל את מילווקי לבחור בו במקום השמיני בדראפט 2008. עונת הבכורה שלו ב-NBA הייתה מאכזבת והורשם רשם ב-57 משחקים 4.8 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע בלבד. בעונה שלאחר מכן נשלח לליגת הפיתוח ונשלח בטרייד בחודש פברואר לשיקגו במדיה שיחק רק שבעה משחקים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
נכנס לנעליים גדולות. שחורציאניטיס/יוסי ציפקיס

בעונת 2010/11 הרשים מאוד בליגת הפיתוח במדי טקסס לג'נדס עם 20.2 נקודות ו-8.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שלאחר מכן פתח בשל השביתה ב-NBA במדי סמארה הרוסית אותה עזב בחודש דצמבר, כשלאחר מכן סבל מרצף פציעות שמנעו ממנו לשחק במשך שנתיים וחודש. הוא חזר לליגת הפיתוח בעונה שעברה ורשם 18 משחקים טובים בסנטה קרוז בהם רשם 12.1 נקודות ו-6.3 ריבאונדים. את העונה פתח במחנה של דנבר נאגטס, ולאחר שנופה חתם שוב בסנטה קרוז ועד כה רשם 21.7 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אקס נוסף של מכבי תל אביב, סופוקליס שחורציאניטיס, הפך הלילה רשמית לשחקן הכוכב האדום. הסנטר ייכנס לנעליו הגדולות של בובאן מריאנוביץ', שעזב לסן אנטוניו מה-NBA. הוא חתם לעונה אחת. בעונה שעברה סופו העמיד ממוצעים של 6.7 נקודות ביורוליג. זו תהיה תחנה השביעית שלו בקריירה אחרי אירקליס, אריס, קאנטו, אולימפיאקוס, פנאתינייקוס ומכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully