וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דימיטרי קרויטר עבר 2.29 והבטיח את הקריטריון לריו

2.8.2015 / 20:41

הקופץ לגובה ממשיך לפרוח, שיפר בסנטימטר את שיאו האישי והפך לספורטאי הישראלי העשירי שיגיע למשחקים האולימפיים: "במשך כמעט ארבע שנים הייתי בסוג של דיכאון ועכשיו התגלה לי האור"

אתר רשמי

עושה רושם שאף אחד לא ממש יכול לעצור את דימיטרי קרויטר, שפשוט נמצא בתקופה חלומית, והערב (ראשון) הוא הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בריו. קרויטר קבע בתחרות בלוקסמבורג שיא אישי חדש - 2.29 מטר, ועמד בקריטריון האולימפי, ובכך הפך לאתלט הרביעי שיגיע בקיץ הבא לאולימפיאדה (אחרי מרגריטה דורוז'ון, חנה קנייזבה מיננקו ודונלד סנפורד) והוא הספורטאי הישראלי העשירי שיגיע לשם.

דימיטרי קרויטר קופץ לגובה ישראלי. איגוד האתלטיקה, אתר רשמי
עשה את זה. קרויטר/אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

רק לפני כשבוע קרויטר הצליח להשוות את השיא האישי שלו כשחצה גובה של 2.28 מטר בתחרות בפורטוגל, תוצאה שהספיקה לו להבטיח את מקומו באליפות העולם שתחל בהמשך החודש בבייג'ינג. כעת קרויטר עומד ביעד נוסף שסימן לעצמו וניכר כי הוא ממשיך במגמת השיפור שבה החל רק לפני מספר חודשים.

שיאן ישראל לקדטים עבר בניסיונות הראשונים 2.11, 2.14, 2.17, 2.20 ו-2.23. אחרי שהבטיח את ניצחונו, העלה את הרף ל-2.29 ועבר בניסיון השלישי. לאחר מכן ביקש להעלות את הרף ל-2.31 כדי לשפר את שיאו של ניקי פאלי עד גיל 23, אבל לא צלח.

"אני מאושר!", פתח חניכו של אנטולי שפרן ממכבי תל אביב בתגובתו, והמשיך: "יש לי בחדר, על מדף מעל המיטה, תמונה שבה אני מצולם כשעברתי 2.28 ב-2011. מאז כל יום במהלך ארבע השנים וחצי האחרונות, אני מתעורר וזה הדבר הראשון שאני רואה. תמיד חלמתי שיבוא היום ואחליף את התמונה הזו. אני כל כך שמח שהיום הזה הגיע. אין לי מילים לתאר את האושר. כמעט ארבע שנים הייתי בסוג של דיכאון ועכשיו התגלה לי האור. יכול להיות יותר טוב מזה. אני חייב את כל מה שאני עושה למאמן שלי אנטולי שפרן שבלעדיו לא הייתי מצליח לעבור אפילו 2 מטר, ועכשיו הכישרון, העבודה הקשה והיד המכוונת של אנטולי הביאה אותי ל-2.29".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הישראלים שהבטיחו את מקומם בריו

1. יעקב טומרקין - שחיה - 100 מטר גב, 200 מטר גב, 200 מטר מעורב אישי

2. אנדראה מורז - שחיה - 50 מטר חופשי

3. עמית עברי - שחיה - 100 מטר חזה

4. גל נבו - שחיה - 400 מטר מעורב אישי

5. מרגריטה דורוז'ון - אתלטיקה - הטלת כידון

6. חנה קנייזבה-מיננקו - אתלטיקה - קפיצה משולשת

7. סרגיי ריכטר - קליעה - רובה אוויר מ-10 מטר

8. זיו קלונטרוב - שחייה - 50 מטר חופשי

9. דונלד סנפורד - אתלטיקה - 400 מטר

10. דימיטרי קרויטר - אתלטיקה - קפיצה לגובה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully