וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקה על הקרח: טוביאס וטקצ'נקו ניצח בלייק פלאסיד

צמד העולים החדשים ניצח בתחרות שהתקיימה בהיכל שאירח את אולימפיאדת החורף 1980. קים ברקוביץ' ורוני זילברברג סיימו במקום השמיני

איזבלה טוביאס מחליקה אולימפית משמאל. GettyImages
חיזוק מרשים. טוביאס/GettyImages

נבחרת ישראל בהחלקה על הקרח פתחה ברגל ימין בלייק פלאסיד, כשזוג העולים החדשים בריקוד על הקרח, איזבלה טוביאס ואיליה טקצ'נקו, ניצח בתחרות שהתקיימה בהיכל שבו אירחה ארצות הברית את אולימפיאדת החורף 1980.

טוביאס, שהופיעה בגמר האולימפי האחרון בשם ליטא, וטקצנ'קו, רוסי מהטופ 10 העולמי, חברו להיות זוג ישראלי כדי לרשום הופעה בינלאומית ראשונה במדי ישראל. קים ברקוביץ' ורוני זילברברג, המסיימים את גיל הנוער, רשמו הופעת בכורה מצוינת בבוגרים אותה סיימו במקום השמיני מבין 12 זוגות.

בתחרות בינלאומית בפילדלפיה, הוביל אלכסיי ביצ'נקו (רביעי באליפות אירופה) בתום תרגיל החובה, אך ויתר על השתתפותו בתרגיל החופשי, כפי שעשה גם בשנה שעברה באותה תחרות פתיחת עונה בפילדלפיה. דניאל סמוכין הצעיר, שנפל בתרגיל החובה ודורג שלישי, ניצל את היעדרותו של ביצ'נקו, ויחד עם הופעה מצוינת, טיפס אל המקום הראשון וזכה בזהב.
בנשים, מדליית כסף לעולה החדשה, יקטרינה קולגייקו, שניצחה באליפות ישראל האחרונה אולם רק לאחרונה קיבלה דרכון ישראלי.

בכורה ישראלית נוספת בתחרות הייתה לזוג המחליקים החדש בקטגוריית זוגות ספורט, אדל טנקובה ויבגני קרסנופולסקי, שניצח בתחרות בפילדלפיה בהופעתה הבכורה כזוג ישראלי מאז עלתה אדל לישראל, אם כי מדובר בתחרות לא רשמית ושאינה שייכת ללוח הזמנים של ההתאחדות העולמית. קרסנופולסקי, שצמח בישראל, סיים בעבר שביעי באליפות אירופה עם בת זוג ישראלית שפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully