וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: אולגה לנסקי הסתפקה ב-24.02 שניות ב-200 מטר

2.8.2015 / 18:44

יום אחד אחרי שהתבשרה כי ה-23.18 שקבעה לפני שבוע ברוסיה לא נמדדה יחד עם רוח ועל כן לא מהווה קריטריון לבייג'ינג ולריו, לנסקי הייתה רחוקה 82 מאיות מאותו קריטריון, ותחפש הזדמנות אחרת

אולגה לנסקי, אצנית ישראלית. GettyImages
תצטרך להמשיך לעבוד קשה. אולגה לנסקי/GettyImages

שבוע אחרי ה-23.18 שניות שקבעה בשבוע שעבר ברוסיה ובצל הפרשה המביכה שבה הייתה מעורבת, אולגה לנסקי חזרה הערב (ראשון) להתחרות בניסיון להשיג מחדש את הקריטריון ב-200 מטר. אלא שלפחות על פי התוצאה באליפות הבלקן שבה היא השתתפה, הדרך לעבר הקריטריון תהיה ארוכה יותר ממה שחשבה. לנסקי הסתפקה ב-24.02 שניות, 82 מאיות איטי יותר מהתוצאה אותה היא הייתה צריכה להשיג כדי להבטיח מקום באליפות העולם שתתקיים בהמשך החודש בבייג'ינג ובמשחקים האולימפיים בריו.

כזכור, אתמול דיווח איגוד האתלטיקה על כך שקיבל באופן רשמי את פרוטוקול התחרות שנערכה ברוסיה בשבת שעברה, וממנו עולה כי לא נמדדה רוח. המשמעות היא שהתוצאה המצוינת של לנסקי, 23.18, לא תיחשב כקריטריון לשתי התחרויות הגדולות. על רקע הודעת האיגוד, עדיין נותרו לא מעט תמיהות סביב אותה תחרות, בעיקר לנוכח העובדה שלנסקי קיבלה תעודה שבה צוין כי הייתה דווקא רוח נגדית של 1.0 מטר לשנייה, ולא ברור על אילו נתונים התבססה אותה תעודה אותה הציגה לנסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully