וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הדרבי: אוהד הורחק לשנה, שמונה הורחקו ל-90 יום מהמגרשים

2.8.2015 / 19:03

בית המשפט דן בעניינם של אוהדי הפועל ומכבי תל אביב שנעצרו בעקבות האירועים במהלך הדרבי ובסופו. כחלק מהעונש, אותם אוהדים יתייצבו בתחנת המשטרה בזמן משחקים של קבוצתם

one

שמונה אוהדים של מכבי והפועל תל אביב הורחקו היום (ראשון) ל-90 יום מהמגרשים בעקבות האירועים במהלך ואחרי הדרבי התל אביבי אמש בבלומפילד (1:3 למכבי תל אביב). השופט שאול אבינור החליט לשחרר את כל השמונה בערבות ולצד ההרחקה, חייב את אותם אוהדים להתייצב בתחנות המשטרה הקרובות לבתיהם במהלך כל משחק של מכבי והפועל תל אביב בשלושת החודשים הקרובים.

עצור נוסף, שהושאם בתקיפת שוטרים, הורחק ממגרשי הכדורגל והכדורסל למשך שנה. עצור נוסף הורחק ממגרשי הכדורגל והכדורסל למשך 20 ימים לאחר שהואשם בגין התערטלות בפומבי. העצורים הם משני מחנות האוהדים.

אחד העצורים שהשתתף בהתפרעות בדרבי הוא לוחם בסיירת דובדבן של צה"ל. הסנגורית של החשוד, עו"ד יוהנה לרמן, ביקשה במהלך הדיון בבית המשפט שלא לקבל את בקשת המשטרה לשלוח את האוהד למעצר בית : "מדובר בבחור צעיר המשרת היום ביחידה מובחרת בצה"ל. בשעה זו הוא אמור להיות בצבא. כשהוא נעצר הוא הסביר לשוטרים שהם היו ארבעה אוהדים, ושהגיעו לכיוונם אוהדי הפועל במטרה לתקוף אותם. הם הדפו אותם והלכו אחורה, ואז הגיעו השוטרים וניסו לסייע להם".

במשטרה חששו מהפרות סדר בגלל שבין העצורים היו גם אוהדים של הפועל תל אביב, ולכן נעשתה הפרדה. בית המשפט מחכה כעת להבאתם של אוהדי הפועל שנעצרו.

אחרי המשחק התפתחה מהומה שהתמקדה בשער 5 שמאכלס אוהדים של הפועל תל אביב. לטענת שחקן מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ', פגע בראשו מצת שנזרק מכיוון אוהדי הפועל. הדבר הביא לכניסה של שוטרים ומאבטחים ליציע ובסופו של האירוע נעצרו או עוכבו לחקירה 28 אוהדים. אוהד אחר של הפועל תל אביב נפגע וטופל בבית החולים. האוהדים של מכבי תל אביב נעצרו בתקריות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully