וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלי כהן פוצץ את האימון בשל קללות שספג מהאוהדים

2.8.2015 / 22:24

מאמן האדומים הורה לשחקני הקבוצה לרדת מכר הדשא רבע שעה לפני סיום האימון, לאחר שספג קללות מאוהדים שנכחו במקום. לאחר מכן הבהיר להנהלה שאינו מוכן שאותם מקללים ינכחו באימונים

אדריאן הרבשטיין

רבע שעה לפני סיום האימון של בני סכנין הערב (ראשון), הורה אלי כהן לשחקנים לרדת מהמגרש. מאמן הקבוצה החליט לפוצץ את האימון וזאת לאחר שבמשך האימון אוהדים קיללו אותו. לאחר מכן, כהן נפגש עם הנהלת הקבוצה והבהיר לה שאין לו בעיה לספוג קללות מאוהדים, אבל שלא יפריעו למהלך האימון.

בצוות המקצועי של בני סכנין נוטים להחתים את הזר הברזילאי ז'אורז'יניו, שהרשים מאוד בתקופה בה הוא נבחן בקבוצה. בימים הקרובים צפויה להתקבל החלטה בנושא. בנוסף לברזילאי שעל מועמדותו וההגעה שלו להתרשמות פורסם לראשונה בוואלה ספורט, בסכנין מקווים לסגור בימים הקרובים גם את החתמת שלומי אזולאי.

החלוץ סיכם את מרבית הפרטים מול הקבוצה ובסכנין ממתינים שהוא יסגור את העניינים מול הפועל תל אביב. מלבד ז'אורז'יניו ואזולאי, בקבוצה רוצים להתחזק בקשר התקפי נוסף. האופציות שעומדות על הפרק הן סיראז' נאסר או שחקן זר, כשבמקרה כזה איגור יובאנוביץ' ישוחרר.

במקביל, ראשי סכנין יבדקו שוב את האופציה לשאול ממכבי חיפה את עאיד חבשי. הבלם הצעיר לא שותף במשחק גביע הטוטו של הירוקים והוא העביר מסר לגורמים בסכנין שהוא מעוניין לצאת לעונת השאלה. יחד עם זאת, כרגע רוני לוי רוצה להשאיר את חבשי בסגל שלו. אם בסכנין יבינו שאין סיכוי שחבשי יגיע, יואצו המגעים עם איציק כהן.

עדכון ראשון: 11:46

ז'אורז'יניו שחקן נבחן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הרשים. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully