וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה לוחצת על ג'וליאן רייט לחתום לעונה נוספת

2.8.2015 / 10:28

הקבוצה מהשרון העבירה הצעה גבוהה לפורוורד (28, 2.03) שהצטיין אשתקד עם 16.7 נקודות ו-9.8 ריבאונדים. גם ראשון לציון ואילת בתמונה, כשבקבוצה הדרומית שוקלים להשאיר את פאלמר

ג'וליאן רייט, שחקן בני הרצליה. מגד גוזני
יישאר בהרצליה? רייט/מגד גוזני

בני הרצליה צירפה בשבוע האחרון את הפורוורד כארם משעור והזרים ג'מאר סמואלס וסטיבן דניס. לוואלה ספורט נודע כי הקבוצה מהשרון מפעילה לחצים על ג'וליאן רייט לחזור לעונה נוספת, והגישה לו הצעה כספית גדולה. בשלב הזה רייט עדיין לא נתן תשובה, כששתי קבוצות נוספות נחשבות מועמדות לקלוט אותו - מכבי ראשון לציון והפועל אילת, כשבסביבתו ידעו לספר הלילה (בין שבת לראשון) כי הוא מעוניין לשחק במפעל אירופי, וייתכן כי ייקח את זה בחשבון בעת קבלת ההחלטה.

רייט (28, 2.03) נבחר במקום ה-13 בדראפט 2007 על ידי ניו אורלינס ושיחק שלוש עונות שבהן לא הצליח לפרוץ. בעונת 2010/11 נשלח בטרייט לטורונטו בה שיחק עונה אחת כשאת עונת 2011/12 הוא סיים כאלוף ליגת הפיתוח במדי אוסטין. בעונת 2012/13 נחת במכבי ראשון לציון ורשם 16 נקודות ו-9.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שלאחר מכן פתח בסמארה הרוסית אך נפצע ובמהלך העונה היה מועמד למכבי תל אביב. את העונה שעברה פתח בפנאתנייקוס ורשם 3.8 נקודות ו-2 ריבאונדים בממוצע בתשעה משחקים ביורוליג, שוחרר מהענקית היוונית והצטרף להרצליה כשהוא רושם חצי עונה פנטסטית עם 16.7 נקודות ו-9.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הפועל אילת, שכאמור נחשבת לאחת מהמועמדות לקלוט את רייט, מנסה להשאיר את קווין פאלמר, שלמרות פרסומים שונים עדיין לא סיכם באף קבוצה. פאלמר עשוי להיות השחקן היחיד מהסגל שהביא לאילת בעונה שעברה את תואר סגנית האלופה, שיישאר לעונה נוספת. לשחקן יש מספר הצעות מצרפת ואיטליה, אך ייתכן שיעדיף להשאר לעונה שלישית בקבוצה הדרומית. אילת היא אחת משתי קבוצות בליגת העל שעדיין לא החתימה זרים לקראת העונה הקרובה, אך במועדון עובדים קשה כדי לצרף כמה זרים במהלך השבוע הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully