וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ': "מצפה מדאנקן להיות אותו שחקן משעמם גם בעונה הבאה"

מאמן הספרס החמיא בשנינות אופיינית: "הוא יקלע, ייקח ריבאונדים, ויגיד לי מה לעשות. כמו תמיד". בארצות הברית מזהירים: "תומפסון יכול למשוך את הקאבס עוד הרבה זמן". גלן דייויס יעבור לאירופה?

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מרום שפיצר

למרות השמועות שמגיחות מדי קיץ, סן אנטוניו שמרה גם הפעם על הבסיס של הסגל שלה. אחרי ההודעה על הישארותו של מאנו ג'ינובילי, הספרס מקווים כי לטריו המזדקן אליו התווסף כוכב נוסף בדמותו של למרכוס אולדריג', יש עדיין את מה שדרוש כדי לרוץ לאליפות נוספת. מי שמתכונן לעונה הקרובה בשיא המרץ הוא טים דאנקן, שחתם לא מכבר על חוזה חדש בספרס. גם גרג פופוביץ' מתכונן לעונה טובה של הביג פונדמנטל וכהרגלו, יודע איך לבטא את זה בצורה הכי שנונה שיש.

"למה אני מצפה מטימי בעונה הבאה? אני מצפה ממנו להיות אותו שחקן משעמם ויעיל גם בעונה הבאה", אמר מאמן הספרס. "הוא הולך לקלוע מספר מסוים של נקודות והולך להוריד מספר מסוים של ריבאונדים. הוא הולך להוביל, הוא הולך להגיד לו מה כדאי לעשות במהלך משחקים. ואז בגללו נלך הביתה מוקדם. בגדול, זו הולכת להיות אותה רוטינה כמו תמיד", התלוצץ.

דאנקן הראה בעונה החולפת שכוחו עוד במותניו. בגיל 39 הוא העמיד ממוצעים של 14 נקודות, 9.1 ריבאונדים ולא פחות מ-51 אחוז מהשדה. בעונה הקרובה צפוי לו אתגר חדש כשהקו הקדמי של הספרס יכלול גם את למרכוס אולדריג' ודייויד ווסט. גם בוריס דיאו נדרש לסוגיה, וענה בצחוק כי "נותרו לו לפחות שש או שבע שנים ב-NBA. הוא תמיד טוב, תמיד חד, באימונים הוא עדיין נראה כמו ילד קטן. לרוב הוא לא קופץ גם ככה, אז הדברים הבסיסיים שהוא עושה והופכים אותו לכל כך יעיל ימשיכו להקל עליו".

מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ' לצד טים דאנקן. AP
משעממים ויעילים. פופוביץ' ודאנקן/AP

בקליבלנד עדיין ממתינים להתפתחויות עם השחקנים מהעונה שעברה שעדיין לא חתמו על חוזים חדשים, טריסטן תומפסון וג'יי אר סמית'. פרשן ה'פליין דילר' טרי פלוטו התייחס אמש להתרחשויות בקאבס וכתב: "בקיץ שעבר אריק בלדסו היה שחקן חופשי מוגבל. כמו טריסטן תומפסון, גם הוא מיוצג על ידי הסוכן ריץ' פול. במשך חודשים ארוכים נראה היה שההצעה הכי טובה שהוא יכול לקבל היא 48 מיליון דולר לארבע עונות בפיניקס. הסוכנים שלו האמינו שהוא יכול להשיג חוזה טוב יותר. הם משכו ומשכו את המשא ומתן עם הסאנס. הם העבירו מסרים לסאנס לפיהם הוא מעוניין להפוך לשחקן חופשי בקיץ שלאחר מכן. מפה לשם, זה נגמר בחוזה מדהים של 70 מיליון דולר לחמש עונות. הטריק על הסאנס עבד. בקיצור - אל תהיו מופתעים אם גם הסיפור עם טריסטן תומפסון יתארך ויהפוך לתקופת המתנה ממושכת, שמי יודע מה יהיו התוצאות שלה. מאוד יכול להיות שהוא יבחר לשחק בעונה הבאה תמורת 6.8 מיליון דולר בלבד כדי לקבל חוזה גדול בהרבה בקיץ הבא".

לגבי ג'יי אר סמית': "הוא מחכה. היו שמועות מוזרות בשבוע שעבר על העניין של הלייקרס בו, כביכול. פורטלנד ופילדלפיה יכולות להרשות לעצמן להחתים אותו, אבל אין להם עניין בכך כי הם מחפשים שחקנים צעירים. נראה שהאופציות שלו הולכות ומצטמצמות".

על הסנטר שקליבלנד מחפשת: "הקאבס מחפשים סנטר בכזו אגרסיביות בגלל שזאת עמדה חשובה. הם עדיין במגעים עם סשה קאון, אבל בגלל שיש להם כל כך הרבה בעיות עם תקרת השכר, הם מסוגלים להציע לו חוזה של 1.2 מיליון דולר בלבד. השאלה היא האם קאון יהיה מוכן לקבל שכר כזה רק כדי להגשים את חלום ה-NBA שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טריסטן תומפסון, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מנסה להשיג חוזה טוב יותר? תומפסון/GettyImages

* בארצות הברית מדווחים שגלן דייויס, שהפך לשחקן חופשי, שוקל לעבור לאירופה או לסין אם לא יקבל חוזה בקבוצת NBA בקרוב.

* ג'ואקים נואה מתאושש מהפציעה שסחב במהלך העונה שעברה, ומבטיח: "אני מגיע לעונה הקרובה רעב מתמיד. אני מוכן להוכיח שאני יכול לעזור לבולס להפוך לקבוצה מנצחת".

* דנבר חתכה את קוסטאס פפאניקולאו, שהגיע מיוסטון במסגרת הטרייד על טיי לוסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully