וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הפועל ירושלים במו"מ עם וולטר הודג' וקליף המונדס

המונדס (1.91, 29), ששיחק בעונה החולפת באלבה ונבחר פעמיים ברציפות לשחקן ההגנה של העונה בגרמניה, עשוי לאייש את עמדת הרכז הפותח. גם הודג' (1.83, 28), בעונה שעברה בזניט, עשוי להצטרף

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: הביצועים של המונדס ביורוליג בעונה החולפת

הפועל ירושלים ממשיכה לחפש את הרכז המתאים לה. באירופה דיווחו היום (ראשון) כי שני מועמדים חדשים לאייש את עמדת הפוינט גארד הם האמריקאים קליף המונדס ו-וולטר הודג'.

המונדס (1.91, 29) שיחק בשתי העונות האחרונות באלבה ברלין, פגש העונה ארבע פעמים את מכבי תל אביב ביורוליג, ורשם מולה את שיא הנקודות העונתי שלו (15) בהפסד 95:89 ביד אליהו בשלב הבתים. הוא נחשב לשומר מצוין ואף נבחר בשתי העונות האחרונות לשחקן ההגנה של העונה בליגה הגרמנית. בעונה החולפת הוא הקדים במרוץ לפרס את סנטר הרכש של מכבי תל אביב טרבור אמבקווה. בעבר שיחק בדרושפאקה, אפס פילזן ובנביט הטורקיות וכן בפרישטרי ובוילרבאן. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 8.1 נקודות ו-2.9 אסיסטים למשחק ביורוליג, והשתדרג ל-9.7 נקודות ו-2.7 אסיסטים בליגה הגרמנית.

הודג' (1.83, 28) נחשב לסקורר מצטיין ולרכז מהיר במיוחד. בעונה החולפת כיכב במדי זניט סנט פטרסבורג הרוסית עם 15.8 נקודות ו-6.3 אסיסטים בממוצע בליגה המזרח אירופית. ביורוקאפ קלע 15.2 נקודות ומסר 6.3 אסיסטים למשחק. בעברו שיחק הודג' בזיילונה גורה הפולנית ומשם עבר ללבוראל קוצ'ה ויטוריה, אך התקשה להתאקלם ושוחרר בתום עונה אחת בלבד. הודג' זכה פעמיים באליפות המכללות עם מכללת פלורידה היוקרתית.

קליף המונדס שחקן אלבה ברלין (שמאל) מול ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
בדרך לירושלים? המונדס מול פארגו בעונה שעברה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully