וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן זכתה בסופרקאפ הצרפתי

האלופה הצרפתית גברה 0:2 על סגניתה מהעונה שעברה ליון במשחק שנערך באצטדיון במונטריאול, קנדה. המגן סרג' אורייה כבש את הראשון (11), אדינסון קבאני השלים בשער נהדר בחלוף שש דקות

אדינסון קבאני פריס סן ז'רמן חוגג שער בגמר הגביע הצרפתי. רויטרס
עוד תואר לאוסף. קבאני/רויטרס

אלופת צרפת, פריס סן ז'רמן, זכתה הערב (שבת) בסופרקאפ הצרפתי בפעם השלישית ברציפות והחמישית בתולדותיה, אחרי ניצחון 0:2 על סגניתה ליון במשחק שנערך באצטדיון במונטריאול.

כמיטב המסורת, הסופרקאפ הצרפתי נדד גם הפעם ליעד מרוחק ברחבי העולם, מה שלא הפריע לפריזאים, שבעונה שעברה זכו גם בגביע הצרפתי ובגביע הליגה, להתנפל במהרה על היריבה ולכבוש שני שערים כבר בפתיחה כדי להכריע את המשחק.

בדקה ה-11, כדור רוחב של דויד לואיז נחת על הראש של סרז' אורייה והמגן מחוף השנהב נגח מקרוב פנימה מול הרשת החשופה. שש דקות לאחר מכן, התקפה מהירה של פריס סן ז'רמן הגיעה לזלאטן איברהימוביץ', שבעט מקרוב. אנתוני לופס, שוער ליון, סיפק הצלה טובה אבל את הריבאונד הפציץ אדינסון קבאני לרשת העליונה. בדקה ה-64, קפטן ליון, מקסים גונאלונס, ראה את הכרטיס האדום והותיר את קבוצתו חסרת סיכוי ובעשרה שחקנים.

כעת יתפנו שתי הקבוצות לתחילת משחקי הליגה הצרפתית בשבוע הבא. פריס סן ז'רמן תחל את מסע ההגנה על התואר עם משחק חוץ מול ליל ביום שישי בערב ואילו ליון, שהציגה יכולת רעה ברוב משחקי האימון שלה, כולל 6:0 מול ארסנל בגביע האמירויות, תצא לדרך בליגה עם משחק ביתי מול לוריין ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully