וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פראן גונסאלס עשוי להגיע להתרשמות

1.8.2015 / 23:07

הבלם הספרדי, ששיחק בעונה האחרונה בהרקולס מהליגה השלישית בספרד, עשוי להגיע למבחנים בקבוצה מהבירה בהמלצתו של פאבלו דה לוקאס. ולאד מוראר יעבור בראשון בדיקה נוספת

קובי אליהו

בית"ר ירושלים תחזור מחר (ראשון) להתאמן לקראת המשחק הראשון במסגרת גביע הטוטו, נגד מכבי נתניה ביום שלישי. הקשר פאבלו דה לוקאס, שמחלים מפציעה, אינו צפוי להיות בסגל ומנגד שלומי אזולאי אמור לקבל דקות משחק ראשונות העונה, כאשר בצוות המקצועי רוצים להתחיל לתרגל מערך של שלושה שחקנים בקישור.

אזולאי ערך השבוע בדיקת אולטראסאונד בה התברר כי הקרע בשריר מאחוריו, אך הוא עדיין אינו בכושר משחק ובמקרה הטוב ישחק מחצית. הבעלים אלי טביב אמור לשוחח השבוע עם הסוכן אבי נמני בנוגע לשדרוג חוזהו של השחקן, בו מעוניינת מכבי תל אביב. בבית"ר מאמינים כי הדברים יסתדרו לשביעות רצון שני הצדדים ואזולאי ימשיך בקבוצה.

ולאד מוראר לא יהיה בסגל אף הוא לאחר שכמעט ולא התאמן מפתיחת העונה. השחקן צפוי לעבור מחר בדיקה נוספת לזיהוי הדלקת ממנה הוא סובל, כאשר קיימת אפשרות כי מוראר יזדקק לניתוח קטן שישבית אותו למספר שבועות. בבית"ר הבהירו כי בשלב זה אין שום כוונה לשחרר את השחקן.

שלומי אזולאי בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
צפוי לזכות לדקות במרכז המגרש. אזולאי/ניב אהרונסון

חרף העובדה כי טביב לא מתכוון להוציא סכומים גדולים מעבר למה שכבר השקיע בקבוצה והעביר בבקרה התקציבית, בצוות המקצועי עושים מאמצים לנסות ולצרף בלם זר. בהמלצת פאבלו דה לוקאס, עשוי לנחות בישראל בימים הקרובים פראן גונסאלס, בלם בן ה-26 שיחק בעונה שעברה בהרקולס מהליגה השלישית בספרד ולאורך השנים נדד בין הליגה השנייה לשלישית.

בבית"ר אמרו על גונסאלס: "הוא נראה שחקן טוב. אז מה אם הוא שיחק בליגה השלישית? גם ג'ונתן וילה שיחק שם השנה ודה לוקאס ורובן ראיוס לא מצאו את מקומם בספרד והידרדרו למטה. בגלל הרקורד, אנחנו רוצים לראות אותו מקרוב באימונים ונשמח שיגיע".

טביב שומר על אפלה בקשר לפעולות הבאות שלו ובבית"ר מחכים למוצא פיו גם בנוגע לסגל. בבית"ר חשים כי ברגע שמכבי תל אביב תגיש הצעה של כמיליון יורו על אלי דסה, טביב ימכור את המגן. בקבוצה הסבירו: "טביב צריך להעביר ערבויות של שבעה מיליון שקלים לבקרה וכמו שהוא מרגיש עכשיו, הוא יעדיף להעביר כמה שפחות והצעה טובה על דסה תגרום לו למכור אותו. נקווה שדברים ישתנו והוא באמת יחזור ליהנות מהכדורגל וירצה להשקיע כי יש לו כאן קבוצה איכותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully