וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "לא צריך להיות מוריניו כדי להבין שחסר לנו מחץ מקדימה"

1.8.2015 / 22:20

מאמן מכבי נתניה ניתח את החסרונות של הקבוצה שלו: "יש נקודות אור: הקבוצה עומדת טוב, ההגנה והקישור יציבים יש חיבור בין השחקנים וחדר הלבשה חזק". סילבס: "אני לא משתולל משמחה, אבל לא ציפיתי להרבה יותר"

בן והבה שחקן הפועל רעננה מעל גאל מרגוליס שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
והבה ומרגוליס במאבק/קובי אליהו

הפועל רעננה ומכבי נתניה הן שתי הקבוצות שפתחו רשמית את עונת 2015/16, אבל עשו זאת עם 0:0 משמים ומאכזב. משה לוגסי ואנדריי מישנקו כמעט כבשו עבור הנתנייתים, בעוד אחמד שעבאן היה קרוב בצד השני.

שלומי דורה מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
מוטרד. שלומי דורה/קובי אליהו

מאמן מכבי נתניה, שלומי דורה, התייחס בסיום להתרגשות מתחילת העונה, ואמר: "כמו בכל פתיחת עונה יש פרפרים והייתה התרגשות. ברגע שזה לא יקרה, נצטרך לפרוש מכדורגל. הקהל היה נהדר היום ואנחנו מקווים שהחיבור עם הקהל יהיה טוב השנה כדי שהשחקנים יוכלו להפיק מעצמם יותר".

על הדברים שחסר לקבוצה שלו בשלב הזה אמר: "אנחנו יודעים בדיוק מה הקבוצה צריכה בשביל להשלים את הפאזל של הסגל לעונה הקרובה. לא צריך להיות מוריניו בשביל להבין שחסר לנו מחץ בחלק הקדמי ואנחנו עובדים על רכש. יש גם נקודות אור, הקבוצה עומדת טוב, ההגנה והקישור יציבים. בסך הכול יש חיבור טוב בין השחקנים וחדר הלבשה חזק. אני מקווה שעד תחילת הליגה נשלים את הסגל. מכבי נתניה זה לא מועדון שיכול לזלזל בגביע הטוטו שיכול להכניס כסף חיוני. עובדה שגם לא עשינו רוטציות ושיחקנו עם ההרכב החזק ביותר. זה מפעל בפני עצמו ואנחנו מתייחסים אליו בשיא הרצינות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
"נעשה הכול כדי לבנות שיטה והרכב". סילבס/קובי אליהו

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס: "בתור אוהבי כדורגל אי אפשר להיות יותר מדי מרוצים ממשחק של 0:0, אבל גם ממשחק כזה נוכל בצוות המקצועי שלנו ללמוד עוד משהו. להגיד שאני משתולל משמחה מהמשחק? לא, אבל גם לא ציפיתי להרבה יותר, במיוחד במזג אוויר הזה. יש עוד פרמטרים שדרוש בהם שיפור אצלנו, גם מבחינת הסגל. אנחנו צריכים בסופו של דבר להכין את הקבוצה לדבר האמיתי שזה הליגה. נעשה הכול כדי לבנות שיטה והרכב בשלושת המשחקים הנותרים בגביע הטוטו כדי להיות הכי מוכנים שיש לליגה".

מתעופף עם סרט הקפטן. רומאריו פירס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully