וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: אייזיאה סוואן חתם לעונה אחת

1.8.2015 / 20:25

חיזוק מפתיע לקבוצה של צביקה שרף: הגארד האמריקאי שהוביל את מכבי ראשון לציון לחצי גמר הפלייאוף, מצטרף לקבוצה מעיר הנמל. אשדוד תהיה התחנה השלישית בקריירה שלו בישראל

one

מכבי אשדוד החתימה הערב (שבת) את הגארד האמריקאי אייזיאה סוואן, ששיחק בעונה שעברה במכבי ראשון לציון. סוואן היה מועמד במהלך הקיץ להמשיך במדים הכתומים, אך בראשון לציון העדיפו להביא במקומו את מארק ליונס מעירוני נהריה. באשדוד ניצלו את ההזדמנות והחליטו לצרף את הגארד האמריקאי המוכשר, שיפתח את עונתו החמישית בישראל בקבוצה שלישית, אחרי ששיחק גם בגלבוע/גליל, עמה זכה באליפות.

הסגל של אשדוד כולל נכון לעכשיו את סוואן, לצידו של צ'ארלס תומאס שממשיך לעונה שנייה, כאשר במועדון מתכוונים לצרף עוד גארד אמריקאי ושחקן פנים נוסף. בגזרת הישראלים השלימה אשדוד את החתמותיהם של אור סולומון ו-ווילי וורקמן והם מצטרפים ליהוא אורלנד, ג'רמיין הול ונועם לייש. בימים הקרובים ינסו בעיר הנמל להשלים את צירופם של יהונתן שולדבראנד ונאור שרון, כשעם הראשון יש למועדון הבנות והשני כבר חתם בקבוצה, אך השניים לא שוחררו עדיין מהפועל תל אביב והפועל חולון בהתאמה.

אייזאה סוואן שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
עובר לאשדוד. סוואן/ברני ארדוב

סוואן (30, 1.88) הוא בוגר אוניברסיטת פלורידה סטייט משנת 2008, שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בקבוצת אימולה מהליגה האיטלקית השנייה. במהלך עונת 2008/9 הגיע לגלבוע/גליל ועלה עמה לפיינל פור, המשיך בקבוצה לעונה נוספת וזכה באליפות. את העונה שלאחר מכן פתח בליגת הפיתוח, אך לאחר זמן קצר עבר למכבי ראשון לציון וגם עם הכתומים הגיע לפיינל פור. ההצלחה שלו בישראל הובילה אותו לחוזה באולם הגרמנית, איתה הגיע לגמר הפלייאוף. הגארד המשיך בנדודיו וחתם בגזיינטפ הטורקית, בראונשוויג הגרמנית ובעונה שעברה חתם באיסטנבול בוקויסיר מהליגה הראשונה בטורקיה, אך לאחר זמן קצר חזר לראשון לציון והגיע שוב לפיינל פור כשהוא רושם 13.1 נקודות ו-4.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully