וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאן לוכטה: "לא חושב על המדליות שזכיתי בהן בעבר"

נבחרת ארצות הברית ערכה מסיבת עיתונאים לקראת אליפות העולם בשחייה, השחיין הוותיק התייחס ל-15 הזכיות שלו במדליות באליפות העולם. מיסי פרנקלין: "המטרה שלי היא לשבור איזשהו שיא"

ריאן לוכטה שחיין אמריקאי. GettyImages
לוכטה במסיבת העיתונאים/GettyImages

אחרי שבוע של הרבה עניין בקפיצות למים ושתי מדליות היסטוריות לצפון קוריאה (כולל זהב אחת) ושחייה במים פתוחים, תגיע מחר (ראשון) המנה המרכזית עם תחרויות השחייה. היום ערכו כוכבי נבחרת ארצות הברית מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת התחרויות, כשמיסי פרנקלין, קייטי לדקי וריאן לוכטה היו מהכוכבים שבאו להתראיין. ביום התחרויות הראשון ייערכו משחי גמר ב-400 מטר חופשי גברים ונשים ו-4X100 חופשי נשים וגברים.

מיסי פרנקלין שחיינית אמריקאית. GettyImages
מיסי פרנקלין במסיבת העיתונאים/GettyImages

פרנקלין, האלופה האולימפית ב-100 ו-200 מטר גב וב-4X200 חופשי ו-4X100 מעורב בנשים ומדליית ארד ב-4X100 חופשי, אמרה: "ראינו את קאזאן בעבר, אבל רק בתמונות. אנחנו אוהבים את המקום, אנשים ידידותיים מאוד והמתקנים מצוינים. במיוחד בריכת השחייה היא נהדרת, אתה מרגיש את התשוקה של האנשים לתחרות אחרי מבט אחד. לשחות קרוב כל כך ליציעים זה אדיר כי אנחנו מרגישים את האנרגיה מהאוהדים. חוץ מזה, מדובר בבריכה שהיא חצי פתוחה, מה שנותן לנו קצת אוויר פתוח. זה מגניב.

"אני לא יודעת למה לצפות באליפות הזו. השנה הזו הייתה די מוצלחת מבחינתי, אני די משוכנעת בזה. יותר מכל דבר, יש כימיה טובה מאוד בין כל חברי המשלחת שלנו. אנחנו מכירים אחד את השני מצוין. מצד שני, כל מדינה שלחה לכאן את השחיינים הכי טובים שלה. לגבי, כל מקצה צריך להיות טוב בשבילי. המטרה שלי היא לא לשבור איזשהו שיא, אלא לשחות מהר הרבה יותר בכל יום. אני עדיין עובדת על זה".

שיאנית העולם ב-400, 800 ו-1,500 מטר חופשי קייטי לדקי אמרה: "השיאים שלי טובים ונחמדים, אבל אני לא חושבת על זה ולא מתעסקת בזה שאני צריכה לשפר אותם. אני מנסה להתרכז בשחייה. אני מנחשת שהתחרות תהיה קשה מאוד ואני רוצה להאמין שנייצג את המדינה בצורה טובה מאוד וניקח את המקומות הגבוהים ביותר בגמר".

האלוף האולימפי חמש פעמים ו-15 פעמים אלוף העולם ריאן לוכטה אמר: "בכל פעם שאני יוצא לשחות אני לא חושב על המדליות שזכיתי בהן כי הן היסטוריה. אני מנסה לחיות את ההווה ולא לחשוב על העבר. לכן, בכל יום שאני מגיע לבריכה, אני גורם לגוף שלי לעבוד. הרבה שחיינים מכוונים לזכייה במדליית זהב כאן, ואני מקווה שאהיה אחד המתחרים הגדולים על הזהב כאן".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קייטי לדקי שחיינית אמריקאית. GettyImages
לדקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully