וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטחים סביב ג'ורדי קרויף, מרטין ביין והצוות של מכבי תל אביב

הנהלת הצהובים זוכה לאבטחה ביציעי בלומפילד בזמן הדרבי מול הפועל תל אביב. תשעה אוהדים נעצרו עוד לפני שריקת הפתיחה. בצהריים נעצר אוהד האדומים בביתו בשל מידע מודיעיני עליו

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

מספר שעות לפני הדרבי התל אביבי בגביע הטוטו, נעצר היום (שבת) אחד מאוהדי הפועל תל אביב. המשטרה הגיע לביתו של אחד מראשי האולטרס של האדומים ועצרה אותו על סמך מידע מודיעיני מוקדם. אותו אוהד, שכאמור נעצר בביתו בשעת צהריים, היה מופתע ומהמועדון ניסו לעזור בשחרורו של האוהד באמצעות הטלפון.

אותו אוהד התפרע לפני מספר ימים באימון הפועל תל אביב. זה קרה עקב כך שהאדומים החליפו קב"ט בהוראת המשטרה, שדרשה להחליף את קצין הביטחון שהועסק קודם לכן. מי שמונה לתפקיד היה אלון אבגין, אותו אחד שהיא קצין הביטחון של אלי טביב בזמן שזה היה בעלי המועדון. האוהד התפרע באימון עקב השינוי הזה, והמאבטחים תפסו אותו והרחיקו אותו מהמקום. היום, כאמור, הוא נעצר כשמהמשטרה טענו שיש מידע מודיעיני עליו.

לאור הרגישות ואירועי הדרבי בעונה שעברה, יש שני מאבטחים שמשגיחים על ג'ורדי קרויף והצוות של מכבי תל אביב ליד תא התקשורת. בנוסף, יש מאבטח נוסף שמשגיח על מרטין ביין ובכירים אחרים במכבי תל אביב. נראה כי הם נשכרו על ידי מכבי תל אביב.

מדוברות מרחב יפתח במשטרה מסרו כי עד כה נעצרו בסך הכול תשעה אוהדים והועברו לחקירה: חמישה בגין קטטה בכניסה לבלומפילד, אחד בגין פסק הדין, , שניים בגין החזקת סמים ועוד אחד בגין מעשה מגונה. בנוסף הורחקו מהאצטדיון תשעה אוהדים בשל התנהלות בניגוד להנחיות הסדרנים והשוטרים.

עדכון ראשון: 18:23

אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
אוהדי הפועל תל אביב. למצולמים אין קשר לידיעה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully