וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: נאתכו בישל בניצחון צסק"א, קבהא בניצחון מאריבור

קשר הנבחרת הכין למריו פרננדס ב-0:1 על אנז'י שהשאיר את צסק"א מושלמת אחרי שלושה מחזורים ברוסיה. קשר מאריבור סידר שער לאיברהימי ב-1:4 על קרשקו, סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-69

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (שמאל) מול אלכסנדר אניוקוב שחקן זניט סט. פטרסבורג. GettyImages
צסק"א מושלמת בליגה. ביברס נאתכו/GettyImages

ביברס נאתכו בישל הערב (שבת) את שער הניצחון של צסק"א מוסקבה ב-0:1 הביתי על אנז'י מחצ'קאלה. צסק"א נותרה עם מאזן מושלם בליגה הרוסית אחרי שלושה מחזורים, כשקשר הנבחרת הכין מצד שמאל למגן הימני הברזילאי מריו פרננדס את השער המכריע, כבר בדקה השלישית. כעת צסק"א תקווה להשיג תוצאה דומה בצ'כיה, שם תתארח אצל ספרטה פראג בגומלין סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות (אחרי 2:2 ברוסיה). נאתכו הוחלף בדקה ה-84.

* מאריבור הביסה 1:4 את קרשקו במחזור השלישי בליגה הסלובנית, כשהקשר מרואן קבהא פתח בהרכב ובדקה ה-47 חילץ כדור במרכז השדה, עבר שחקן והכין לאגים איברהימי את השער השלישי במשחק. קבהא השלים 90 דקות טובות פרט לבישול, סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-69.

* סלטיק פתחה את עונת 2015/16 בליגה הסקוטית עם ניצחון ביתי 0:2 על רוס קאונטי. ניר ביטון קיבל מנוחה לקראת הגומלין במוקדמות ליגת האלופות נגד קרבאח ביום רביעי, בעיקר כדי להתאושש מהמכה שקיבל בקרסול במשחק הקודם, וראה מהספסל את לי גריפית'ס (4 בפנדל) וסטפן יוהאנסן (35) כובשים עבור האלופה. סטפן שצ'פוביץ', שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב, נכנס כמחליף.

* עומר דמארי ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה הביתי של רד בול זלצבורג 2:1 לראפיד וינה. אלופת אוסטריה נותרה ללא נקודות אחרי שני משחקים.

* קלאב ברוז', ללא ליאור רפאלוב הפצוע, הביסה 0:3 בביתה את מכלן והשיגה נקודות ראשונות העונה בליגה הבלגית, אחרי ההפסד במחזור הפתיחה.

* מוסקרון ושוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו הפסידו גם במחזור השני בליגה הבלגית, 2:0 בבית מול סנט טרוידן, ששמרה על מאזן מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully