וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: שטוטגרט ניצחה 2:4 את מנצ'סטר סיטי, גול מהקרן לקוקה

צפו ב"שער האולימפי" של הקשר ב-1:1 של אתלטיקו ביפן. הגרמנים הובילו 0:4 במחצית על סיטי, כולל שלישייה בשש דקות. קסיאס סידר לפורטו ניצחון בפנדלים על ולנסיה, יובנטוס הפסידה

הכדורגל האירופי חוזר הערב (שבת) באופן רשמי עם משחקי הסופרקאפ בגרמניה וצרפת, אבל במקביל מתקיימים עדיין משחקי ידידות, ביניהן כמה מסקרנים בהשתתפות קבוצות כמו אתלטיקו מדריד, מנצ'סטר סיטי, ליברפול ויובנטוס.

השער של קוקה

אתלטיקו מדריד, עם שחקני הרכש סטפן סאביץ' ויאניק פריירה קראסקו בהרכב, התארחה בשעות הצהריים ביפן אצל סאגאן טוסו וניצחה 1:4 בפנדלים (אחרי 1:1 ב-90 דקות), כשהסיפור הגדול היה השער של קוקה. קשר נבחרת ספרד סובב בדקה ה-18 מנקודת הקרן בצד שמאל, היישר אל החיבורים הרחוקים. שער "אולימפי", כפי שהוא מכונה. יופי של גול. אבל הקולצ'ונרוס כבשו שער נוסף, רק לצד הלא נכון, כשסאביץ' הבקיע בלי להתכוון לשערו הוא בבכורה, בדקה ה-82. אנטואן גריזמן, גבי, טיאגו ולוסיאנו וייטו (בפאננקה) דייקו בפנדלים, בעוד היפנים שלחו כדור ראשון לקורה ואת השני עצר מיגל אנחל מויה.

קוקה (מימין), גילרמה סיקיירה, פרננדו טורס שחקני אתלטיקו מדריד. Chris McGrath, GettyImages
שער אולימפי. קוקה, מימין, מקבל ברכות מגילרמה סיקיירה ופרננדו טורס/GettyImages, Chris McGrath

מנצ'סטר סיטי ממשיכה להראות לא טוב במשחקי ההכנה שלה. סגנית אלופת אנגליה, שכבר חטפה רביעייה מריאל מדריד, אומנם הביסה לפני חמישה ימים נבחרת של כוכבי וייטנאם, אבל הערב שוב הוציאה ארבעה כדורים מהרשת, כולם במחצית הראשונה, בהפסד 4:2 בחוץ נגד שטוטגרט. סיטי, שתפתח את עונת הפרמיירליג שלה עם משחק חוץ מול ווסט ברומיץ', חייבת להשתפר במהרה בעוד שטוטגרט, שתשחק בשבוע הבא בגביע הגרמני, נראית לא רע בכלל.

פיליפ קוסטיץ' כבש את הראשון עבור הגרמנים בדקה ה-15 אחרי כדור ארוך שעבר את כל הגנת התכולים. לאחר מכן, הגיעו שש דקות של טירוף מצד שטוטגרט, כאשר בדקה ה-31, דניאל דידאבי מצא את הרשת בין הרגליים של ג'ו הארט אחרי מהלך קבוצתי נהדר ובדקות 36 ו-37 הרשית דניאל גינצק צמד מקרוב. רק לקראת הסיום, סיטי צימקה משער של קלצ'י איהנאצ'ו כבש מתוך הרחבה ודקה לסיום, אדין דז'קו, שכנראה יעזוב את סיטי בקרוב, הרשית אחרי בישול נהדר של ראחים סטרלינג אולי את שערו האחרון בסיטי.

ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי מול פלוריאן קליין שטוטגרט. רויטרס
סיטי נראית לא טוב. סטרלינג מול פלוריאן קליין/רויטרס

* מארסיי ניצחה 0:2 את יובנטוס, אלופת איטליה וסגנית אלופת אירופה. רומן אלסנדריני הכניע את ג'יג'י בופון בדקה ה-35, סטפן ליכטשטיינר הורחק בדקה ה-45 ועבדלעזיז בראדה חתם בדקה ה-84.

* אדריאן ראמוס חזר למגרשים אחרי פציעה בקרסול שהשביתה אותו לשלושה חודשים ומנעה ממנו להיות בסגל לקופה אמריקה עם קולומביה, וכבש עבור בורוסיה דורטמונד ב-0:2 על בטיס. האורחים הגיעו למשחק בוופרטאל עם רפאל ואן דר וארט שפתח בהרכב, אבל ראמוס הכניע את אנטוניו אדאן בדקה ה-36 ואוליבר קירש הכפיל בדקה ה-85.

* ליברפול חתמה את משחקי ההכנה שלה עם ניצחון 0:2 על אלופת פינלנד ה.י.ק הלסינקי. שני השערים נכבשו ב-17 הדקות האחרונות, כאשר דיבוק אוריגי ניצל אסיסט של ג'יימס מילנר בדקה ה-73 ופיליפה קוטיניו חתם שש דקות לאחר מכן אחרי תרגיל קרן קצרה.

* פורטו ניצחה את ולנסיה 4:5 בפנדלים, אחרי 0:0 ב-90 דקות, כשגיבור המשחק היה איקר קסיאס. אחרי החטאה אחת בכל צד, קפטן ריאל מדריד לשעבר עצר את הבעיטה של ז'ואאו קאנסלו והעניק לפורטו ניצחון.

* ספורטינג ליסבון ומאמנה החדש ז'ורז'ה ז'סוס השיגו ניצחון 0:2 יוקרתי על רומא האיטלקית משערים של איסלם סלימאני (63) וקרלוס מאנה (69).

* במשחק נוסף הצליחה בורוסיה מנשנגלדבאך לנצח 0:1 את ניוקאסל. תורגן הזאר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-65 וסידר לסייחים ניצחון בסט. ג'יימס'ס פארק.

(עדכון ראשון: 15:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully