וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים לנוער: מדליות כסף לישי עוליאל ורז הרשקו

הטניסאי הצעיר הפסיד בגמר היחידים בטביליסי 4:6, 6:4, 6:1 לבולגרי אדריאן אנדרייב ובהמשך ינסה להשיג מדליית זהב בטורניר הזוגות עם רועי גינת. הג'ודוקא רז הרשקו הפסידה בגמר

הטניסאי ישי עוליאל עם מדליית כסף. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
ישי עוליאל עם המדליה/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

הטניסאי הצעיר ישי עוליאל, שהעפיל לגמר המשחקים האולימפיים האירופיים לנוער בטביליסי בזכות ניצחון מרשים בחצי הגמר, הסתפק היום (שבת) במדליית הכסף לאחר שהפסיד ליריבו הבולגרי אדריאן אנדרייב 4:6, 6:1, 6:4.

עוליאל, שהיה המדורג הבכיר בטורניר, לא נדרש להשתתף בסיבוב הראשון וניצח את ארבעת משחקיו הבאים כדי להגיע למעמד הגמר. הוא נראה טוב במערכה הראשונה, ניצח 4:6 וקיווה לסגור עניין בשנייה, אבל אז אנדרייב התעלה, לקח את המערכה השנייה עם 4:6 וניצל את המומנטום כדי להשלים את הניצחון בטורניר כולו עם 1:6 וקטף את מדליית הזהב בתחרות בגאורגיה.

אחרי ההפסד בגמר היחידים, עוליאל ינסה להשיג בכל זאת את מדליית הזהב, כשיתייצב לגמר טורניר הזוגות, שם ישתף פעולה עם רועי גינת מול צמד מאיטליה.

הג'ודוקא רז הרשקו עם מדליית כסף. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
גם לה יש מדליה. רז הרשקו/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

גם הג'ודוקא רז הרשקו, אלופת אירופה לקדטיות, זכתה במדליית הכסף במשחקים האולימפיים האירופיים לנוער בטביליסי, אחרי שנוצחה באיפון בידי האיטלקיה אנליסה קלגרטי. בחצי הגמר ניצחה ביוקו יריבה מהונגריה. קודם לכן ניצחה ג'ודאית מבולגריה בשני וואזרי ומיד בקרב נוסף ניצחה יריבה מרומניה בריתוק.

אלמוג לוזון (90 ק"ג) דורג במקום השביעי אחרי שנוצח בקרב הגמר בבית הניחומים בידי יריב מליטא. לוזון ניצח היום בקרב הראשון יריב מדנמרק. בקרב השני ניצח בריתוק יריב בלארוסי ובקרב השלישי שלו לפני בית הניחומים הפסיד ליריב רוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully