וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: פערים מול בית"ר מונעים את התקדמות עסקת דסה ואזולאי

1.8.2015 / 13:25

האלופה מוכנה לשלם 750 אלף יורו על המגן ו-500 אלף יורו על הקשר, טביב דורש יותר. נשקלה האפשרות להחזיר את פריצה. גורם על בן בסט, שאמור לפתוח בדרבי (21:00, 5+ לייב): "עדיין החלוץ המוביל של יוקאנוביץ'"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב לא זנחה את רצונה להתחזק בצמד שחקני בית"ר ירושלים, אלי דסה ושלומי אזולאי, אבל הפערים מול בית"ר ירושלים עדיין מונעים התקדמות בעסקה. אם בעסקת מונס דאבור מיטש גולדהאר אישר למרטין ביין ולג'ורדי קרויף לרכוש את כרטיס החלוץ ב-1.8 מיליון יורו, הרי שבגזרת דסה ואזולאי הבעלים מוכן לשלם פחות. במכבי עושים את החשבון הבא: על עדן בן בסט וגילי ורמוט שולמו 700 אלף יורו לשחקן ולכן הסכום שצריך להיות משולם עבור דסה הוא דומה. ההערכה היא שגולדהאר יאשר מקסימום 750 אלף יורו עבור המגן הימני ולמחיר הזה אלי טביב לא מוכן. באשר לאזולאי, מדובר כבר בסכום נמוך יותר מאחר שברזומה שלו רק עונה אחת מוצלחת. בגזרה הזו יהיו במכבי מוכנים לשלם מקסימום חצי מיליון יורו עבור הכרטיס. בחישוב כולל, מכבי מוכנה לשלם עבור שני השחקנים כחמישה מיליון שקלים, מה שכרגע לא מספיק מבחינת בית"ר.

כך או אחרת, למכבי תל אביב אין יותר מדי אופציות ואם הדברים לא יסתדרו מול טביב, עיקר המאמץ יעסוק בחיפוש אחר חלוץ זר וזאת אחרי שעסקת דאבור לא יצאה אל הפועל. ביומיים בהם שהו קרויף וביין בציריך, הם קיימו מספר פגישות עם השוויצרים. מכבי הגיעה לפגישות עם הצעה של 1.5 מיליון יורו עבור החלוץ. בגראסהופרס רצו שלושה מיליון יורו. בסופו של דבר, מכבי עלתה ל-1.8 מיליון יורו והשוויצרים הסכימו לרדת ל-2.7 מיליון יורו. קרויף וביין חזרו לארץ עם פער של 900 אלף יורו על הכרטיס וכאן זה נגמר. במכבי תל אביב יש עדיין כאלה שמפנטזים על שינוי בעלילה, אבל ההערכה היא שהסיכוי שזה יקרה נמוך מאוד.

במועדון יש כאלה שטוענים כי לאור הסחבת בצירוף חלוץ היה צריך להאריך את החוזה לראדה פריצה שהוכיח את עצמו לפני חודשיים ובגמר גביע המדינה לא נראה כמי שנמצא על סף סיום הקריירה שלו. בימים האחרונים אפילו נשקלה האפשרות להחזיר את החלוץ השבדי הוותיק משום שלא מצא עדיין קבוצה.

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין זוכה להרבה הערכה במועדון. פריצה/ברני ארדוב

עדן בן בסט שאמור היה להשכיח את הדיון בעסקת דאבור לא סיפק את הסחורה מול ויקטוריה פלזן, אבל הערב (שבת, 21:00, 5+ לייב) בדרבי הוא אמור להמשיך ולקבל אשראי. "לנוכח פני הדברים, בן בסט הוא עדיין החלוץ המוביל בסגל וסלאבישה יוקאנוביץ' מקווה לקבל ממנו משהו", אמר גורם במועדון.

מספר שחקנים יקבלו הערב מנוחה. ערן זהבי, נוסא איגייבור, גל אלברמן, קרלוס גארסיה וטל בן חיים החלוץ אמורים לשבת על הספסל. בניגוד להכנות הרגילות של מכבי לפני משחקים, הבוקר לא ערכו בקרית שלום אימון, גם בשל החום הכבד, והשחקנים הגיעו בשעה 13.15 למתקן ומשם המשיכו לבית המלון. שוער המשנה חביב אוחיון היה אמור לפתוח בהרכב, אבל חואן פאבלו מעוניין לשחק גם את המשחק הערב, בעיקר בגלל שמדובר בדרבי, ויתכן כי בסופו של דבר הוא יפתח בהרכב.

איתן טיבי יפתח במרכז ההגנה ובמכבי מעריכים שמשחק טוב שלו יסדר לו מקום בהרכב גם מול פלזן. שון גולדברג עשוי לפתוח כמגן שמאלי, אם כי יתכן שבסופו של דבר יחזור יוקאנוביץ' לעמרי בן הרוש שלא פתח נגד פלזן. בקישור יעלה דור פרץ בהרכב ביחד עם ניקולה מיטרוביץ' ואבי ריקן. ורמוט ודור מיכה אמורים לשחק יחד בחלק הקדמי של הקישור.

במכבי מדברים על כך שהמשחק החשוב של השבוע הקרוב הוא בגומלין ביום רביעי בצ'כיה, אבל רוצים גם להמשיך בעוצמה שלהם מול הפועל תל אביב ולנצח הערב, גם אם הסרבי יעלה הרכב משני. היריבות עם האדומים מורגשת בשטח גם לאור הבוררות מול בן רייכרט ואתמול הגיעה לקרית שלום ניידת ובה שני שוטרים אחרי מידע מודיעיני שהגיע ולפיו עשויים אוהדי הפועל תל אביב להגיע לאימון מכבי. השוטרים נכחו במקום כשעה לפני אימון הבוקר וכשראו שהשטח נקי וסטרילי, עזבו כשהם משאירים את האבטחה לצוות האזרחי שתמיד נמצא במתקן האימונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב מול פלזן. קובי אליהו
המאמן מחכה לקבל ממנו משהו. בן בסט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully