וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל ביקש למכור את דה חאה, די מריה רוצה לפריס סן ז'רמן

בספרד טוענים שהמנג'ר ההולנדי מאס בחוסר הוודאות סביב השוער וביקש שיימכר לריאל מדריד, אך ראשי המועדון לא ימהרו לוותר עליו כל כך מהר. פאסטורה: "אנחל דיבר איתי, הוא רוצה לבוא"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

עסקת העברתו הפוטנציאלית של דויד דה חאה לריאל מדריד ממשיכה להעסיק את כל המעורבים בה. הבוקר (שבת) מדווחים בספרד שלואי ואן חאל מאס בשוער הספרדי שלו, וביקש ממנצ'סטר יונייטד לשלוח אותו לבלאנקוס בהקדם. על פי "אס", למנג'ר ההולנדי נמאס מהמשא ומתן עם השוער וחוסר הוודאות, והשגיאות שביצע מול פריס סן ז'רמן רק שכנעו אותו לוותר עליו.

"יש לנו כרגע מצב שלא טוב לשחקן, לא טוב לנו ולא טוב למועדון שהשחקן רוצה לעבור אליו", אמר ואן חאל ביום רביעי.

עם זאת, רצונו של ואן חאל לבד ככל הנראה לא יספיק. אד וודוורד, מהאנשים החזקים במועדון, מעוניין שמנצ'סטר יונייטד תשוב להיות אחד המועדונים הגדולים בעולם, ולשם כך, החליט להפסיק במגמת כוכביו הגדולים ביותר לקבוצות גדולות יותר (כפי שהיה עם כריסטיאנו רונאלדו ודייויד בקהאם).

ויש, כמובן, גם צד שני לכל הסיפור הזה. ואן חאל קיווה שעסקת דה חאה תהיה חלק מעסקת סרחיו ראמוס, שיגיע לאולד טראפורד, אולם הסמל הגדול של הבלאנקוס אמור להישאר בריאל מדריד. זאת ועוד: רפא בניטס הצהיר בשבועות האחרונים שהוא מרוצה מהשוערים שלו, קיילור נבאס וקיקו קסיאה. השוער של נבחרת קוסטה ריקה הבהיר לראשי המועדון שאם דה חאה יגיע, הוא יבקש לעזוב.

מי שככל הנראה יעזוב את אולד טראפורד הוא אנחל די מריה, שמבוקש מאוד בפריס סן ז'רמן. היום אמר שחקן האלופה חאבייר פאסטורה כי חברו לנבחרת ארגנטינה כבר דיבר איתו על כך: "אמרתי לו שיצטרף אלינו. הוא שאל אותי כמה שאולת על המועדון, על העיר, ועל החיים יהיו כאן למשפחתו. הוא רוצה להגיע. הוא שחקן מצוין שיכול לעזור לנו לנצח משחקים".

עדכון ראשון: 10:42

מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל עם השוער דויד דה חאה. Shaun Botterill, GettyImages
רב הנסתר על הגלוי. דה חאה עם ואן חאל/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully