וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המעבר השערורייתי של דני גואיסה משגע את ספרד

המעבר השערורייתי של חלוץ הנבחרת לשעבר מסעיר את הכדורגל המקומי, ארבעה עובדי ערוץ הספורט הושעו בעקבות פיצוץ המשחק, המדים החדשים של מנצ'סטר יונייטד

אימג'בנק GettyImages

21:00: ארבעה עובדי ערוץ הספורט הושעו

וואלה ברנז'ה מדווח: ארבעה פרשנים ועיתונאים מערוץ הספורט הושעו מעבודתם בעקבות פיצוץ משחק הראווה לזכרו של ניצן שירזי ז"ל: איציק זוהר, פרשן התוכנית "שער השבת", לירן שטראובר, פרשן הליגה לנוער, רז זהבי, פרשן ומגיש תוכנית הרדיו של הערוץ, והכתב הבכיר מוטי פשכצקי. במקביל להשעיה ייערך בירור משמעתי לארבעה.

כזכור, אתמול (שישי) נערך משחק הראווה באליפות כדורגל החופים בין נבחרת ערוץ הספורט לבין נבחרת האמנים. נבחרת האמנים כללה בין היתר את אייל גולן, אנחל בונני ושלום מיכאלשווילי ונבחרת הערוץ כללה מלבד ארבעת עובדי הערוץ שהושעו גם שחקני עבר, בהם פיני בלילי ואמיר שלח.

המפגש, שמתקיים זו השנה השלישית, הגיע לפיצוץ זמן קצר לאחר שהחל. נבחרת האמנים הכניסה את השחקן הפעיל משה כחלון, ובתגובה החליט זוהר לרדת מהמגרש, יחד עם חברי נבחרת הערוץ שהצטרפו אליו. לאחר משא ומתן שנמשך דקות ארוכות, חזרה נבחרת הערוץ למגרש ואז ניצת עימות מילולי חריף בין שטראובר למנהל נבחרת האמנים אלמוג ספיר. הוויכוח כמעט גלש לפסים אלימים אלמלא התערבות הנוכחים. בעקבות הדברים הופסק המשחק, וכן שידורו בערוץ.

באתר האינטרנט של ערוץ הספורט לא ניתנה התייחסות לאירוע, אולם אתמול, סמוך לחצות, פרסם הערוץ התנצלות בדף הפייסבוק: "ערוץ הספורט מתנצל בפניכם, הצופים ואוהדי הספורט ובפני משפחתו של ניצן שירזי ז"ל, על האירוע המביש שהתחולל היום במהלך משחק הראווה בכדורגל החופים. הירידה של אנשי ערוץ הספורט מהמגרש ראויה לכל גינוי. אנו נבצע בדק בית, ואנו מבטיחים שאירוע כזה לא יחזור בשנית".

לא התקבלה תגובה מערוץ הספורט.

לידיעה המלאה

שטראובר עצבני #1/שלומי גבאי

19:20: לואיס בולאניוס, חלוץ נבחרת אקוודור, עם שער מדהים במדי דפורטיבו קואנקה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

19:03: המעבר של דני גואיסה לקאדיס מטריף את ספרד

קאדיס, מהליגה השלישית, הצליחה לזנק אל הכותרות הגבוהות ביותר בתקשורת הספרדית בזכות החתמה אחת שיצרה סערה גדולה. דני גואיסה, חלוץ נבחרת ספרד שהיה חלק מהסגל שזכה ביורו 2008, הצטרף לקאדיס והקהל המקומי מסרב לקבל זאת.

גואיסה גדל בעיר קאדיס והחל את הקריירה שלו במדי היריבה העירונית, חרס, כאשר ב-2007 הוא אמר משפט מפורסם: "אני 'חרסיסטה' ו'אנטיקאדיסיסטה'". לאחר שקאדיס הודיעה על ההחתמה, התאספו אוהדי המועדון מחוץ לאצטדיון ובשעה שגואיסה מוצג בתוכו, החלו לגדף ולקלל אותו. על פי ה"אס": "הדבר היחיד שאפשר לכתוב מבין כל מה שהושמע שם זו הקריאה 'גואיסה, תמות'". גואיסה אגב, התנצל בהצגתו: "אמרתי הרבה דברים מטומטמים כשהייתי ילד ולאורך החיים שלי. אני מצטער על הכול. התבגרתי עכשיו".

10:04: המדים החדשים של מנצ'סטר יונייטד

אחרי שחתמה בקיץ שעבר על עסקת ענק של 750 מיליון ליש"ט עם אדידס, השיקה היום קבוצת הפאר הבריטית את מדיה החדשים עם סרטון מצוין. צפו:

9:55: דווין וויד מגיד עתידות

כוכב מיאמי העלה לחשבון האינסטגרם שלו צילום של ספר השנה שלו מהתיכון, כשהיה בן 18. לשאלה איפה הוא יהיה בעוד 20 שנה, השיב "פלאש": "אני רואה את עצמי פורש מה-NBA ומבלה את הזמן עם אשתי והילדים. וגם, לפרוש כאחד הגדולים ששיחקו את המשחק". 15 שנה חלפו מאז, ו-וויד בהחלט בכיוון הנכון.

9:51: השיר החדש של לאנס סטיבנסון, לרגל המעבר ללוס אנג'לס

9:44: מה עושים כשאף אחד לא במשרד? מטביעים כמובן

9:40: את לא מפחידה אותי

רונדו ראוזי נחשבת ללוחמת ה-MMA המפחידה בתבל, אך בת' קוריה הברזילאית זה לא הרשים, ובשקילה שלפני הקרב ביניהן, היא הראתה זאת (הריצו ל-1:46)

9:30: דמעות של אושר

לפני מספר ימים היה משוכנע ווילמר פלורס שקבוצתו, ניו יורק מטס, תשלח אותו בטרייד. זה לא קרה, ואמש הוא עזר לחבריו לנצח 1:2 את וושינגטון. השמחה היתה גדולה:

9:18: מרכוס מוריס, שעבר מפיניקס לדטרויט, החליט לחסום בטוויטר את אוהדי הסאנס

9:09: המעצר המביך של ג'ורדן היל

שחקן הלייקרס לשעבר שחתם הקיץ באינדיאנה נעצר מחוץ לאטלנטה, תוך שהוא נוהג בלי חולצה במהירות של 172 קמ"ש בריינג' רובר שלו. "אני ממהר", הסביר לשוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully