וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווילסון זכה לחוזה עתק חדש מסיאטל סיהוקס

31.7.2015 / 20:34

הקוורטרבק הצעיר של סגנית האלופה, שאמור היה להיכנס לשנה האחרונה בחוזה הרוקי שלו, ירוויח 87.6 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות. לאבי סמית' הודיע: ג'יימיס ווינסטון יהיה הקוורטרבק הפותח של טמפה ביי

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. Elaine Thompson, AP
הרוויח את זה ביושר. ווילסון/AP, Elaine Thompson

חודש וחצי לפני תחילת עונת ה-NFL החדשה ובשעה שמחנות האימונים של קבוצות הליגה יוצאים לדרך, סגנית האלופה סיאטל סיהוקס קשרה הערב (שישי) את עתידה בזה של ראסל ווילסון והגיעה עם הקוורטרבק שלה לסיכום על חוזה חדש לארבע שנים תמורת 87.6 מיליון דולר.

במסגרת החוזה, ווילסון, שבמקור אמור היה להרוויח העונה "רק" 1.54 מיליון, במסגרת השנה הרביעית והאחרונה של חוזה הרוקי שלו, הקוורטרבק הצעיר יקבל 60 מיליון דולר מובטחים, כפי שקיבל קאם ניוטון ופחות רק מבן רות'לסברגר (64 מיליון מובטחים) וקולין קפרניק (61) מבין החוזים הקיימים כרגע בליגה.

החוזה החדש מציב את ווילסון לצד ארון רוג'רס בתור שני השחקנים עם השכר השנתי הממוצע הגבוה ביותר ב-NFL והקוורטרבק, שבעונתו השנייה בליגה כבר זכה באליפות ואשתקד הוביל את הסיהוקס מרחק זריקה אחת שנחטפה על קו האנדזון על ידי מלקולם באטלר מהפטריוטס מזכייה נוספת, צייץ: "התברכתי להיות עם הארגון הזה לארבע שנים נוספות. לא יכול לחכות לחזור למגרש".

אגב, מסתבר שלא כולם בסיאטל מרוצים מהחוזה החדש ומיד אחרי שהידיעה בנושא פורסמה, צייץ הליינבקר של הקבוצה, בובי וגנר: "אי אפשר לשמור על כולם". וגנר, שנבחר יחד עם ווילסון ב-2012, יהפוך לשחקן חופשי בתום העונה הקרובה ואין ספק שהחוזה החדש של ווילסון, שיעלה לסיאטל הרבה כסף, יפגע במעמדם של שחקנים אחרים בקבוצה.

שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס פרנק גור מתוקל על ידי שחקן סיאטל סיהוקס בובי וגנר. AP
בובי וגנר לא מבסוט/AP

עוד חדשות מהליגה:

* ג'וניור גאלט, הליינבקר שנזרק מניו אורלינס לאחר הסרטון שהתפרסם ובו הוא נראה מכה אישה על חוף הים, חתם לעונה אחת על חוזה מינימום בוושינגטון. גאלט הסתבך בשלל מקרים נוספים כמו נהיגה ללא רישיון בתוקף, נהיגה בשלילה והכאת אישה שהתארחה בביתו.

* מאמן טמפה ביי, לאבי סמית', הודיע רשמית: "ג'יימיס ווינסטון יהיה הקוורטרבק הפותח שלנו". ווינסטון, הבחירה הראשונה בדראפט, הקדים במרוץ לתפקיד את מייק גלנון.

* שלדון ריצ'רדסון, שרק לפני 12 ימים הושעה לארבעה משחקים בשל שימוש במריחואנה, שוב הסתבך. הפעם מואשם האנד ההגנתי של הג'טס כי הוא נהג במהירות שהגיעה עד 143 מייל לשעה ולאחר מכן ברח למשטרה, ניסה להיעלם ולבסוף התנגד למעצר, כל זאת כאשר ברכבו נמצאים ילד בן 12, אקדח טעון ושרידי מריחואנה. גורמים בסביבת הליגה כבר האריכו כי השחקן לא ישוב להופיע עוד ב-NFL.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully