וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קרוב לעשור: מאמן מקומי יעמוד על הקווים של נבחרת רוסיה

שר הספורט ויטלי מוטקו הצהיר שהמחליף של פאביו קאפלו ייבחר מבין אלכסנדר בורודיוק ולאוניד סלוצקי. מתחילת 2006 לא עמד רוסי על הקווים של מארחת המונדיאל הבא. ההכרזה ביום שני

מאמן צסק"א מוסקבה, לאוניד סלוצקי. GettyImages
בדרך לאתגר הבא? סלוצקי/GettyImages

ההתאחדות לכדורגל של רוסיה תמנה את לאוניד סלוצקי או אלכסנדר בורודיוק למאמן החדש של נבחרת רוסיה, כך אמר היום (שישי) שר הספורט של המדינה, ויטלי מוטקו. מי שימונה, יחליף בתפקיד את פאביו קאפלו שפוטר לפני כשבועיים וחצי אחרי שרשרת כישלונות ארוכה. המשמעות היא שרוסיה תחזור למאמן מקומי לראשונה מאז 2006.

סלוצקי בן ה-44 מאמן את צסק"א מוסקבה מאז 2009 והוא הוליך אותה לזכיות בשתי אליפויות ושני גביעים. בורודיוק בן ה-52 שימש כעוזר מאמן בנבחרת ואף עמד על הקווים שלה בשני משחקים בסוף 2005 ותחילת 2006. הוא אימן לאחרונה את טורפדו מוסקבה בעונת 2013-2014.

מאז שיורי סמין התפטר מנבחרת רוסיה בנובמבר 2005, על הקווים עמדו רק מאמנים זרים (מלבד שני משחקים בהם בורדיוק שימש כמאמן זמני). חוס הידינק ודיק אדבוקאט ההולנדים עמדו על הקווים בשנים 2006-2012 ואחריהם הגיע תורו של קאפלו.

רוסיה מדורגת במקום השלישי בבית ז' של מוקדמות יורו 2016, 8 נקודות מתחת לאוסטריה ו-4 מתחת לשבדיה, כשבקופה נותרו 12 נקודות. המשימה הראשונה של המאמן הבא תהיה להעלות את הנבחרת לטורניר בצרפת (מקום שלישי שווה כרטיס לפלייאוף), והמשימה השנייה והעיקרית תהיה הובלתה במונדיאל הביתי ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully