וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הביזיון במשחק הראווה לזכרו של ניצן שירזי

משחק ראווה לזכרו של מאמן העבר פוצץ, בואי בייסוקס הקיקיונית החליטה למשוך קהל בדרך יצירתית, שכללה מריטת שיערות פומבית ומשחק בייסבול מיוחד. אוהדת היסטרית בכתה כשלא הצליחה לשכנע את פדרו להישאר בברצלונה, וגם: האם זו הפאננקה הגרועה בהיסטוריה?

AP

בווידאו: ניימאר מנסה את מזלו בשולחן הפוקר

17:56: משחק ראווה לזכרו של ניצן שירזי פוצץ

משחק ראווה לזכרו של ניצן שירזי במחזור כדורגל החופים בין נבחרת אמנים לבין נבחרת ערוץ הספורט, שאמור היה להיות צבעוני, מרגש ונוסטלגי, הפך מהר מאוד לאירוע מכוער ואף אלים. נבחרת האמנים, שכללה בין היתר את אייל גולן, שלום מיכאלשווילי, ישראל אטיאס, אנחל בונני ועוד, פגשה את נבחרת ערוץ הספורט, שכללה בין היתר את איציק זוהר, פיני בלילי, אמיר שלח, לירן שטראובר ועוד למשחק ששוחק מספר דקות בלבד לפני שפוצץ.

הסיבה: נבחרת ערוץ הספורט כעסה על נבחרת האמנים ששיתפה שחקן פעיל (משה כחלון) והחליטה לרדת מהמגרש בראשותו של איציק זוהר. האירוע גלש לאחר מכן לפסים אלימים, כשמספר שחקנים מנעו משטראובר להתקרב לשחקנים היריבים. המשחק אגב, שאליו הגיעו צופים רבים, הופסק וכך גם השידור בערוץ. אגב, אין זו הפעם הראשונה שמשחק לזכרו של שירזי מופסק. הפעם הקודמת הייתה בדרבי התל אביבי, שבו תקף "פואד" את ערן זהבי.

שטראובר התנצל מאוחר יותר: "רוצה להתנצל באופן אישי על כל מה שהיה. אין לזה מקום, אני מחנך דור צעיר בעזרת 'לא לאלימות'. אני מתנצל שלרגע נגררתי למקום שלא הייתי אמור להיגרר אליו. מתנצל בפני משפחת שירזי והצופים".

שטראובר עצבני #1/שלומי גבאי

10:00: פרצה בבכי בעקבות העזיבה הצפויה של פדרו

פדרו עשוי לעזוב בקרוב מאוד את ברצלונה ולהצטרף למנצ'סטר יונייטד, אבל אם חשבתם שהמעבר הזה יעבור בשקט, תרתי משמע, טעיתם בגדול. האוהדת הזו תפסה את הקיצוני של בארסה לשיחה צפופה אחרי האימון, ניסתה להוציא ממנו הכחשה, וכשלא קיבלה את מבוקשה, פרצה בבכי היסטרי. הלו, לא קצת הגזמת?

09:30: "ישו של הספרס" למען משטרת סן אנטוניו

"ישו של הספרס", אוהד מושבע של סן אנטוניו שכבר הפך לסוג של סלב, ווינריות וקור רוח ממש כמו קבוצתו האהובה. אמש, כששמע רחשים מוזרים מחלון ביתו בלילה, הוא ניגש למקום וגילה פורץ. החשוד ניסה לברוח וקפץ לנהר הסמוך, אבל ישו התעקש, הזעיק את המשטרה, עיכב אותו במים וסייע במעצרו

09:00: הפאננקה הגרועה בהיסטוריה?

פרננדו טיסונה ממלאגה ניסה בעיטה מחוכמת מהנקודה הלבנה במשחק הידידות מול סן לורנצו. לרוע מזלו, השוער ראה את הנולד ועצר בסטייל, עם החזה. מביך

08:30: משחק מחווה לשעירי הגב

בואי בייסוקס, קבוצת בייסבול ממרילנד שמשמשת כקבוצת בת של בולטימור אוריולס, החליטה למשוך קהל בצורה מקורית במיוחד. האמצעי: ערב הוקרה לשעירי הגב, קבוצה לא כל כך קטנה באוכלוסיה, כפי שמסתבר. בתפריט: מריטת שיערות באמצעות שעווה, תצוגת "אופנה" של הגברים לפני ואחרי וכמובן, משחק בייסבול. וכך נכתב בהזמנה: "מוריד שיערות בגב בתדירות גבוהה יותר מאשר בפנים? המשפחה והחברים מעירים לך על שעירות יתר? מנקה את הפילטר בבריכה פעמיים ביום? אם כן, אתה חייב להיות חלק מערב המחווה לשעירי הגב". התוצאות לפניכם

ערב מחווה לשעירי הגב של קבוצת הבייסבול בובי בייסוקס. טוויטר, צילום מסך
ערב מחווה לשעירי הגב של קבוצת הבייסבול בובי בייסוקס/צילום מסך, טוויטר
ערב מחווה לשעירי הגב של קבוצת הבייסבול בובי בייסוקס. טוויטר, צילום מסך
ערב מחווה לשעירי הגב של קבוצת הבייסבול בובי בייסוקס/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully