וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתחזק: בני הרצליה החתימה את סטיבן דניס לעונה אחת

31.7.2015 / 10:38

הגארד האמריקאי (27, 1.98) שנבחר בעברו לשחקן השנה בדיויז'ן 2 ושיחק בעונה החולפת במלבורן יונייטד מהליגה האוסטרלית, מצטרף לג'מאר סמואלס בקבוצה מהשרון. להרצליה אופציה לעונה נוספת עליו

שחקנה החדש של בני הרצליה סטיבן דניס. Stephen Dennis, GettyImages
שחקן השנה בדיויז'ן 2. דניס/GettyImages, Stephen Dennis

בני הרצליה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה, כשהבוקר (שישי) החתימה הקבוצה את הגארד האמריקאי סטיבן דניס ששיחק בעונה שעברה בליגה האוסטרלית הראשונה במדי מלבורן יונייטד.

דניס הוא הזר השני שחותם בהרצליה, שצירפה אתמול גם את הפורוורד ג'מאר סמואלס. הגארד האמריקאי חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ובהרצליה בונים על היכולת שלו במגרש הפתוח, מה שיתאים לסגנון שרוצים לבנות בשרון העונה.

דניס (27, 1.98), בוגר אוניברסיטת קוצטאון משנת 2010, רשם בעונתו האחרונה 26 נקודות למשחק ונבחר לשחקן השנה בדיויז'ן 2, ולאול אמריקן. ההצלחה הזאת הובילה אותו למחנה של לוס אנג'לס קליפרס, אך הוא לא זכה לחוזה, ועבר לבייקרספילד מליגת הפיתוח. בעונת 2011/12 חתם על חוזה בבראונשוויג הגרמנית, אך במהלך העונה נפצע ושוחרר. גם בעונה שלאחר מכן זכה לחוזה למחנה ב-NBA, הפעם בברוקלין, וגם הפעם שוחרר לפני תחילת העונה והגיע לבייקרספילד.

בתחילת עונת 2013/14 הגיע דניס למלבורן, החמיץ את העונה כולה בגלל פציעה בגיד האכילס. בעונה הבאה רשם 10 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של מיקי גורקה הולך ומתגבש לקראת העונה הקרובה, כשלצד דניס וסמואלס חתומים ארבעה ישראלים בעלי יכולות גבוהות - הגארדים מורן רוט ודני רובין, שהצטרף מהפועל גליל עליון מהליגה השנייה, והפורוורדים אבירם זליקוביץ' שיחל עונה שלישית בקבוצה וכארם משעור שחתם לאחרונה. בהרצליה שוקלים לצרף עוד ישראלי לרוטציה, וכמו כן יחתימו בתקופה הקרובה עוד שני זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully