וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבול הטריידים נמשך: דייויד פרייס בטורונטו. חבטת ניצחון לג'וש המילטון

31.7.2015 / 7:53

המגיש נשלח מדטרויט תמורת שלושה מגישי מיינור ליג לקבוצה שזה עתה צירפה את טרוי טולוויצקי. דסטין אקלי ביאנקיז, שהפסידו בתום דרמה בארלינגטון. קרלוס גומס עבר ליוסטון

דייויד פרייס דטרויט טייגרס. Paul Sancya, AP
ימים פרועים עוברים על הליגה. פרייס/AP, Paul Sancya

מועד ההעברות ב-MLB יגיע בלילה הקרוב (בין שישי לשבת) לסיומו והקבוצות ממשיכות לפעול במלוא המרץ. מי ששוב היכתה גלים היא טורונטו, שכמה ימים בלבד אחרי שהביאה מקולורדו את טרוי טולוויצקי, עשתה עוד מהלך ענק ועם טרייד מול דטרויט, השיגה את דייויד פרייס. הבלו ג'ייז שלחו שלושה מגישי מיינור ליג תמורתו. טריידים נוספים הלילה הביאו את דסטין אקלי מסיאטל ליאנקיז תמורת רמון פלורס והמגיש חוזה רמירס ובנוסף, קרלוס גומס, שהיה עם רגל וחצי במטס, נשלח לבסוף ליוסטון יחד עם מייק פיירס, בעוד מילווקי מקבלת ארבעה שחקנים. גם האלופה סן פרנסיסקו עשתה את המהלך החשוב שלה והביאה את המגיש מייק ליק מסינסינטי.

משחקי הלילה:

* טקסס, שהשיגה לפני כמה ימים את קול המלס, קיבלה ווקאוף סינגל מג'וש המילטון, שנתן לה 6:7 על היאנקיז. המילטון גם חבט להומראן בן שלוש ריצות במשחק, בעוד מארק טשיירה ירה לצמד עבור המפסידה והגיע ל-26 הומראנים העונה.

* ביוסטון, ווקאוף הומראן ענק בן שלוש ריצות של ג'ייסון קסטרו נתן לאסטרוס 0:3 על האיינג'לס. סקוט קאזמיר רשם הופעה שנייה טובה ברציפות מאז שהגיע ליוסטון.

* ווקאוף דרמטי היה גם במשחק המרתק בסנט לואיס, שם מאט קרפנטר חבט לצמד הומראנים ואילו הולכה של גרג גרסיה על בסיסים מלאים באינינג התשיעי השלימה אינינג של שלוש ריצות ונתנה לקרדינלס 8:9 על קולורדו.

* הקאבס קיבלו הומראן מאנתוני ריזו וניצחו 2:5 במילווקי.

* מינסוטה נעזרה בהומראן 22 של בריאן דוזייר וגברה 5:9 על סיאטל.

* סינסינטי התפוצצה על פיטסבורג עם צמד של ברנדון פיליפס וניצחון 5:15.

* הבלו ג'ייז, אחרי הטרייד, נעזרו בשלושה הומראנים כולל מספר 25 של ג'וש דונלדסון וניצחו 2:5 את קנזס סיטי כדי לעלות למאזן חיובי.

* וושינגטון ניצחה 0:1 במיאמי בעזרת סולו הומראן של ריאן צימרמן ומשחק גדול נוסף של מקס שרצר.

* סן דייגו שמה שלוש ריצות באינינג התשיעי והיממה את המטס בניו יורק עם 7:8.

* דטרויט, דווקא אחרי שהחלה במלאכת הפירוק, הפתיעה עם 8:9 הפכפך בבולטימור.

* במשחקים נוספים: קליבלנד ניצחה 1:3 באוקלנד, פילדלפיה ניצחה 1:4 את אטלנטה, בוסטון השיגה 2:8 ביתי מול הווייט סוקס ונמנעה מסוויפ.

ג'וש המילטון טקסס ריינג'רס. Tony Gutierrez, AP
הכניע את היאנקיז. המילטון/AP, Tony Gutierrez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully