וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: שחקן לגיה נפגע מאבן, המשחק פוצץ

אבן שנזרקה מכיוון יציעי קוקסי האלבנית פגעה באונדריי דודה, שנפצע. השופט הורה על הפסקת המשחק במצב של 1:2 לזכות הפולנים בדקה ה-51. האלבנים צפויים לעונש כבד מאופ"א

אונדריי דודה שחקן לגיה ורשה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
אירוע מצער מאוד. דודה מורד מהמגרש על אלונקה/אתר רשמי, מתוך טוויטר

סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית נערך היום (חמישי) כשבמוקד עומדת כמובן בורוסיה דורטמונד, שמשחקת מול וולפסבורגר האוסטרית. גם סאות'המפטון, אתלטיק בילבאו וסמפדוריה הן בין הקבוצות הבולטות שמשחקות.

אבל לצערנו, האירוע שתפס את תשומת הלב היה דווקא אירוע אלים. בדקה ה-51 במשחק בין קוקסי האלבנית ללגיה ורשה פוצץ המשחק כשאבן הושלכה אל עבר שחקן הקבוצה הפולנית, אונדריי דודה, מיציע אוהדי קוקסי. המשחק הופסק במצב של 1:2 ללגיה ורשה ולאחר שדודה פונה מהמגרש על אלונקה כשהוא פצוע מאותה אבן. קוקסי האלבנית צפויה לעונש כבד.

כזכור, במהלך משחק במוקדמות יורו 2016 בין אלבניה לסרביה שנערך בבלגרד אירעו אירועים אלימים. הכול החל בסביבות הדקה ה-34 כאשר דגל אלבני הונף לאוויר על ידי טיסן זוהר לעיני כל ובו הכיתוב "תשוחרר קוסובו". זה הלהיט את היצרים וסטפן מיטרוביץ' הסרבי ניגש לדגל ותלש אותו בהפגנתיות. האקט הזה הלהיט את שחקני אלבניה, שתקפו את השחקן, מה שעורר מהומה ואלימות בין האוהדים המקומיים ושחקני אלבניה. תחילה, הוחלט להעניק לסרביה ניצחון טכני, אבל לאחר מכן ההחלטה שונתה והוחלט להעניק לאלבניה ניצחון 0:3 טכני.

  • עוד באותו נושא:
  • לגיה ורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully